Τα κυρίαρχα Digital Marketing Trends για το 2018
Μάρτιος 24, 2018



Τα κυρίαρχα Digital Marketing Trends για το 2018

Τα τελευταία χρόνια η αλματώδης ανάπτυξη του Digital Marketing αποτελεί γεγονός!

Το πεδίο  του Digital Marketing εξελίσσεται και ανανεώνεται διαρκώς και με ξέφρενους ρυθμούς, καθώς νέες τεχνολογίες και πλατφόρμες παρουσιάζονται κάθε μέρα!

Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από τεράστια τεχνολογική ανάπτυξη δίνοντας την δυνατότητα στους καταναλωτές να έρθουν σε επαφή με αμέτρητα brands μέσα από τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν!

Αν ψάχνετε νέους τρόπους για την ενίσχυση της παρουσίας σας στον ψηφιακό κόσμο και την μεγιστοποίηση του ROI της, εμείς έχουμε την λύση!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα Digital Marketing Trends που θα κυριαρχήσουν μέσα το 2018 για την καλύτερη προώθηση της επιχείρησής σας on line!

Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)

Τι κι αν η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την προώθηση της επιχείρηση σας μοιάζει σενάριο βγαλμένο από ταινία…

η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κόσμο του Digital Marketing είναι πλέον πραγματικότητα!

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) σας δίνει πλέον την δυνατότητα να προβάλλετε την επιχείρηση σας με την χρήση έξυπνων μηχανών οι οποίες σκέφτονται και ανταποκρίνονται όπως o άνθρωπος!

Τι προσφέρει όμως η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην επιχείρησή σας;

Οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης συμβάλλουν στον τεχνολογικό μετασχηματισμό της επιχείρησής σας καθιστώντας την τεχνητή νοημοσύνη εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης τεράστιας σημασίας.

Πως όμως επιτυγχάνεται αυτό?

Μέσω του machine learning, το οποίο αποτελεί ήδη μεγάλο θέμα συζήτησης για τις εταιρείες και τους marketers. Το machine learning αποτελεί υποσύνολο του (AI) το οποίο καθιστά ικανές τις μηχανές να μαθαίνουν μόνες τους βάσει της εμπειρίας τους, μέσω ειδικών συστημάτων – χωρίς την εφαρμογή ρητού προγραμματισμού για την προσθήκη νέων ορισμών στη βάση δεδομένων τους. Μέσω της ΑΙ οι μηχανές είναι πλέον ικανές να επεξεργάζονται μεγάλο όγκο δεδομένων και να αναλύουν αλγόριθμους με στόχο να βρουν νέες τάσεις, και να κάνουν προβλέψεις αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών, και κυρίως τις πωλήσεις σας! Οι καταναλωτές της επιχείρησής σας μπορούν πλέον να λάβουν άμεση ανατροφοδότηση και να επωφεληθούν από ειδικές προσφορές σε πραγματικό χρόνο. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι φανερό πως έχει αλλάξει τα δεδομένα φέρνοντας επανάσταση στο Digital Marketing!

Influencer Marketing

Το Influencer Marketing αποτέλεσε μια πολύ δημοφιλή στρατηγική που ακολούθησαν  οι επιχειρήσεις μέσα στο 2017 για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους!

Τι είναι όμως το Influencer Marketing και που οφείλει την επιτυχία του;

Influencer Marketing είναι η χρήση Influencers, δηλαδή ατόμων ικανών να επηρεάσουν τις αγοραστικές συνήθειες άλλων ατόμων, λόγω της θέσης, γνώσης ή σχέσης τους με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προωθούν. Το αγοραστικό κοινό φαίνεται να εμπιστεύεται πιο εύκολα άλλους ανθρώπους παρά τα ίδια τα brands διότι οι Influencers “θεωρούνται αυθεντική και αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης” (telegraph.com, 2017) και επομένως πιο αποτελεσματικό τρόπο προώθησης. Το 2018, το Influencer Marketing φαίνεται ότι θα αποτελέσει μέρος της στρατηγικής επικοινωνίας ακόμα περισσότερων επιχειρήσεων με το αγοραστικό τους κοινό, το οποίο τείνει να εμπιστεύεται ολοένα και λιγότερο τις παραδοσιακές στρατηγικές επικοινωνίας.

Η παρουσία του Influencer Marketing στον ψηφιακό κόσμο αναμένεται να εδραιωθεί όταν τεθεί σε ισχύ ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός Γενικής Προστασίας Δεδομένων (GDPR), τον Μάιο του 2018. Ο Κανονισμός (GDPR) έχει σκοπό την προστασία και ενίσχυση της ιδιωτικότητας των προσωπικών δεδομένων των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όλες οι επιχειρήσεις οφείλουν να συμμορφωθούν με αυτόν. Αυτό συνεπάγεται ότι οι εκστρατείες που θα χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για τη διαφήμιση τους δεν θα μπορούν να γίνουν με τον ίδιο στοχευμένο τρόπο που γίνονταν μέχρι σήμερα. Έτσι, η δημοτικότητά του Influencer Marketing αναμένεται να  αυξηθεί ακόμη περισσότερο, ενώ η αξιοπιστία των άλλων μορφών διαδικτυακής διαφήμισης τείνει να μειώνεται σταδιακά.

Video Content for Social Media

Η χρήση video ως Social Media Content, αποτέλεσε τεράστιο trend για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών το 2017, ενώ αυτή τη χρονιά αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ακόμα περισσότερο από τους social media managers!

Έρευνες έχουν δείξει ότι η πλειονότητα των χρηστών δήλωσε την προτίμηση του στο να παρακολουθήσει ένα video από το να διαβάσει ένα blog post. Ενδεικτικό της επιτυχίας του Video Content είναι τα αποτελέσματα που δημοσίευσε η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook το οποίο υποστηρίζει ότι το live video streaming κερδίζει 3 φορές περισσότερα views σε σύγκριση με ένα γραπτό post. Προβλέπεται ότι το Video Content θα εδραιωθεί και στις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Personalization

…δηλαδή Μοναδική εμπειρία πελάτη!

Το Personalization όπως φαίνεται έχει εδραιωθεί ως μία από τις σημαντικότερες τάσεις Digital Marketing για το 2018.

Μια τάση που στοχεύει στη μονάδα!!! Τι σημαίνει όμως πρακτικά αυτό?

Μέσω του Personalization το Marketing θα γίνει τόσο εξατομικευμένο που η επιχείρηση θα αντιμετωπίζει το κοινό της με τον ίδιο τρόπο που θα αντιμετώπιζε ένα μεμονωμένο πελάτη! Αυτό συνεπάγεται ότι  το περιεχόμενο τις ιστοσελίδας θα πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της. Στόχος είναι να γίνει η αγοραστική διαδικασία απλούστερη, συντομότερη και πιο εξατομικευμένη παραλείποντας περιττές πληροφορίες για τον πελάτη κατά τη διάρκεια της διαδρομής του από το awareness στο conversion, καθιστώντας την όσο πιο αποτελεσματική και εύκολη γίνεται!

Messaging Apps και Chatbots

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Facebook, περισσότεροι από 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες είναι πλέον ενεργοί στο Facebook Messenger ενώ τα μηνύματα που ανταλλάσσουν με επιχειρήσεις σε μηνιαία βάση ξεπερνούν τα 2 δισεκατομμύρια!

Ποιος είναι όμως ο καλύτερος τρόπος όμως για να στεφθεί με επιτυχία το B2B Digital Marketing, που ακολουθείτε? Η απάντηση δεν είναι άλλη από τα chat-bots!

Τα chat-bots είναι υπολογιστικά προγράμματα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με τους χρήστες/πελάτες μέσω μηνυμάτων! Στόχος είναι να παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο ή να ενημερώνουν τους πελάτες για εκπτώσεις και προσφορές που τους ενδιαφέρουν. Τα chat-bots αποτελούν σημαντικό μέρους του ταχέως αναπτυσσόμενου  φαινόμενου AI και είναι ένας άμεσος τρόπος ανταπόκρισης στις απαιτήσεις των πελατών στον ψηφιακό κόσμο.

Πώς μπορούν όμως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας;

Μέσα από την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνεται η εμπειρία των χρηστών που αλληλοεπιδρούν με τη σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook.

Native Advertising

Το Native  Advertising αποτελεί μία από τις πιο προοδευτικές τάσεις to 2018 στο Digital Marketing. Η δημοτικότητά του ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς δείχνοντας την προτίμησή τους σε αυτό marketers και εταιρείες σε όλο τον κόσμο.

Τι εννοούμε όμως όταν λέμε  Native Advertising και γιατί πρέπει να στραφείτε σε αυτό;

Το Native Advertising αποτελώντας ένα τύπο Content Marketing, είναι μια μορφή πληρωμένου περιεχομένου, μέσω της οποίας μπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με έμμεσο τρόπο, χωρίς δηλαδή να απαιτείται η μεταφορά των πελατών σας σε κάποια συγκεκριμένη πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει πως είναι οργανικό μέρος της περιήγησης του χρήστη σε αντίθεση με τις διαφημίσεις τύπου popup και banner, των οποίων η δημοτικότητα έχει ήδη αρχίσει να φθίνει.

Virtual Reality (VR)

Οι τεχνολογικές καινοτομίες συνεχίζουν να επηρεάζουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα trend που εισήλθε στον κόσμο του Digital Marketing τα τελευταία χρόνια είναι η εικονική πραγματικότητα (VR), προσφέροντας στους πελάτες την εμπειρία των 360˚. Το VR αποτελεί αυτή την στιγμή ίσως το πιο πρωτοποριακό εργαλείο αποτελεσματικής και αποδοτικής παροχής στον πελάτη μιας πρώτης επισκόπησης και εμπειρίας οποιουδήποτε προϊόντος, πριν προχωρήσει στην αγορά του, αλλάζοντας έτσι το πρόσωπο των προσεγγίσεων μάρκετινγκ. Έτσι, ο καταναλωτής εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις και τα συναισθήματά του.

Το κόστος μιας διαφημιστικής καμπάνιας με χρήση του Virtual Reality (VR) μπορεί να είναι ιδιαίτερα υψηλό, εξασφαλίζει όμως μεγαλύτερο awareness και engagement του αγοραστικού κοινού. Αναμένεται ότι η τελειοποίηση των τεχνολογιών VR και η διαθεσιμότητά τους σε πολλούς τύπους ψηφιακών συσκευών, θα φέρει αύξηση του VR περιεχομένου και μείωση στις τιμές τους ώστε να είναι προσιτά από το ευρύ κοινό.

Το VR είναι το μέλλον του μάρκετινγκ!!!

Augmented Reality (AR)

Το Augmented Reality (AR) αποτελεί μια πρωτοποριακή τεχνολογία μέσω της οποίας ο πραγματικός κόσμος επεκτείνεται, ενισχύεται ή εμπλουτίζεται με τη χρήση εικονικών computer-generated στοιχείων, δημιουργώντας μια μορφή εικονικής πραγματικότητας. Με την μέθοδο αυτή δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες σας να προσθέτουν τα προϊόντα σας στο σημείο που επιθυμούν για να δουν πως θα δείχνουν εκεί. Ένα παράδειγμα εφαρμογής του Augmented Reality αποτελούν τα apps που χρησιμοποιούνται για να προσθέσουν οι πελάτες “εικονικά” έπιπλα στον χώρο τους με ψηφιακό τρόπο προκειμένου να σχηματίσουν μια εικόνα.

Σχετικά Άρθρα

9 βήματα για ασφαλής αγορές Online
Μάϊος 2, 2015
Περισσότερες οι αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα σε σχέση με τα desktop
Ιούνιος 6, 2015
0