10 τρόποι για να συνδέθείτε και να αντλήσετε πραγματική αξία από τους θαυμαστές σας στο Facebook
Φεβρουάριος 16, 2015

10 τρόποι για να συνδέθείτε και να αντλήσετε πραγματική αξία από τους θαυμαστές σας στο Facebook

Θέλετε απτά αποτελέσματα από τον χρόνο που ξοδεύετε στο facebook;
Δείτε τα πρώτα αποτελέσματα δημοσιεύοντας ενδιαφέροντα περιεχόμενα για να αποσπάσετε μερικά likes.
Ακολουθήστε τους παρακάτω 10 κανόνες οι οποίοι εφαρμόζονται γενικά σε καμπάνιες μάρκετινγκ .

Βήμα 1ο: Δημιουργήστε ένα πλήρες σχέδιο για την εκστρατεία σας πριν να εκτελέσετε μια καμπάνια κοινωνικής δικτύωσης στο Facebook.

Θα πρέπει να έχετε έναν στόχο κατά νου, είτε πρόκειται για τον αριθμό των θαυμαστών που θέλετε να αποκτήσετε, είτε το πόσα downloads θα κάνουν οι χρήστες, πόσα κουπόνια θα εξαργυρώσουν, ή κάτι άλλο.
Αν στο τέλος δεν μπορείτε να μετρήσετε τα αποτελέσματα, πώς θα γνωρίζετε εάν η καμπάνια σας ήταν επιτυχία;
Μπορείτε να τρέξετε μια κοινωνική καμπάνια για όσο χρονικό διάστημα θέλετε, αλλά οι πλέον επιτυχημένες καμπάνιες έχουν 2 έως 3 εβδομάδες ζωής όπου μπορείτε να δημοσιεύετε, να προωθείτε, και να δράτε σχετικά με το θέμα σας.
Θα πρέπει να έχετε δηλαδή ένα σχέδιο για το πώς και τι θα πρέπει πείτε στον κόσμο, τι θα πρέπει να αναμένετε, πως θα μετρήσετε τα αποτελέσματα σας και πώς θα διατηρήσετε το ενδιαφέρον στους θαυμαστές σας.
Σκεφτείτε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε αυτό στη σελίδα σας, στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας, στο ενημερωτικό e-mail δελτίο που θα στείλετε, στο Twitter, και οπουδήποτε αλλού όπου επικοινωνείτε με τους υποψηφίους πελάτες σας.

Βήμα 2ο: Είτε πουλάτε προϊόντα είτε υπηρεσίες θα πρέπει να χτίσετε την καμπάνια σας γύρω από κάτι καταπληκτικό που θα συνεπάρει τους ανθρώπους ώστε να κάνουν “Like” και μοιράστούν τη σελίδα σας με τους φίλους τους.

Σκεφτείτε τι μπορείτε να προσφέρετε: μια έκπτωση, κάποιο αποκλειστικό περιεχόμενο ή κάτι άλλο
Πώς θα ξέρετε εάν η προσφορά σας είναι αρκετά καλή;
Ρωτήστε τον εαυτό σας: θα μπορούσε να παρακανησεί εσάς αν η αγαπημένη σας επιχείρηση σας έκανε μια τέτοια προσφορά.

Βήμα 3ο: Όταν οι επισκέπτες έρχονται στην Facebook Page σας για πρώτη φορά, να καταστήσετε σαφές ότι θέλετε να κάνουν “Like”τη σελίδα σας και να τους πείτε τι θα πάρουν ως αντάλλαγμα.

Αφού έχουν κάνει “Like” τη σελίδα σας, δώστε σαφείς οδηγίες για το τι θέλετε να κάνουν για εσάς, π.χ. να μοιραστούν την καμπάνια σας, να κατεβάσουν ένα κουπόνι, να εγγραφούν στην λίστα email σας, ή να γράψουν κάτι στον τοίχο σας.
Αν και θα ήταν ωραίο να κάνουν όλα όσα θα θέλατε, επικεντρωθείτε σε μια ή δύο μόνον ενέργειες. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε μετρήσιμα αποτελέσματα (και μπορεί ακόμη και να οδηγήσει τους επισκέπτες σας να κάνουν πρόσθετες ενέργειες και από μόνοι τους).

Βήμα 4ο: Προωθείστε τις προσφορές σας σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας

Δεν υπάρχει μια εγγυημένη μέθοδος για την προώθηση της εκστρατείας σας σε κάποιο συγκεκριμένο μέσο. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να πείτε στο κοινό σας για την προσφορά σας, όπου μπορείτε.
Με ενημερωτικά δελτία e-mail σας, με προώθηση και προβολή στο κατάστημα ή το γραφείο της επιχείρησής σας, πείτε το στους επισκέπτες περίπτερο σας σε μια εμπορική έκθεση που θα λάβετε μέρος, γράψτε το στο σύνολο των κοινωνικών δικτύων σας στο internet (twitter, pinterest, linkedin,…) μοιραστείτε το στο προσωπικό σας προφίλ, γράψετε ένα σχετικό blog post.
Αν θέλετε μια επιπλέον ενισχυσή της καμπάνιας σας, αγοράστε διαφημίσεις Facebook ή προβεβλημένες ανακοινώσεις (Facebook Ads και Sponsored Stories). Είναι σχετικά ένας φθηνός και εύκολος τρόπος για να στοχεύσετε ακριβώς το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε.

Βήμα 5ο: Ελέγξτε τα στατιστικά σας!

Είναι σημαντικό να καταλάβουμε από που προέρχονταιοι περισσότεροι άνθρωποι που επισκέπτονται την σελίδα Facebook σας κι έπειτα κάνουν “Like” και μοιράζονται την προσφορά σας με δικό τους δίκτυο.
Μπορείτε να δείτε από που προέρχονται αυτοί που συνδέονται μαζί σας, και να επικεντρωθείτε καλύτερα σε αυτούς ώστε να πάρετε καλύτερα αποτελέσματα.
Μπορείτε επίσης να δείτε εάν η προσφορά σας είναι όντως τόσο καλή όσο ελπίζατε ότι θα ήταν.

Bήμα 6ο: Κρατήστε τους θαυμαστές σας ενημερωμένους!

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να συνεχίσουν οι θαυμαστές σας να ασχολούνται με την εκστρατεία σας είναι να τους παρέχετε ενημέρωσεις σχετικά με το πως πηγαίνουν τα πράγματα. Έτσι προκαλέιτε την αναγκαιότητα για άμεση ενέργεια του χρήστη και περαιτέρω δημοσίευση της καμπάνιας σας.

Βήμα 7ο: Ενθαρρύνετε τους σας να εγγραφούν στην λίστα email σας.

Όταν επισκεφθούν τη facebook σελίδα σας, ζητήστε να συμμετάσχουν στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας προσθέτοντας μια ενότητα “Συμμετοχή στο email list”.

Για κάθε καμπάνια, δημιουργήστε μια ξεχωριστή λίστα επαφών ώστε να ξέρετε από που προήλθαν οι συνδρομητές. Αυτό θα βοηθήσει στο μέλλον σε ενημερωτικά δελτία που θα στείλετε για παρόμοια θέματα.

Βημα 8ο: Πείτε «ευχαριστώ»

Το πιο σημαντικό πράγμα στο Social media μάρκετινγκ είναι να παρέχεις κάτι που έχει αξία σε αυτούς που θα σε επισκεφθούν. Ως αντάλλαγμα αυτοί θα κάνουν like και θα αναδημοσιεύσουν την σελίδα σας στους φίλους τους. Όπως και στην πραγματική ζωή είναι καλό να λέμε ευχαριστώ σε κάποιον που έκανε κάτι για εμάς. Για παράδειγμα ένα Post στο Wall ή ένα email με ένα ευχαριστήριο μήνυμα για την συμμετοχή τους βοηθάει συνήθως στην οικοδόμηση ισχυρών και μακροχρόνιων σχέσεων.

Βημα 9ο: Διασκεδάστε το!

Καμπάνιες κοινωνικής δικτύωσης, και γενικά το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης παρέχουν μια μεγάλη ευκαιρία να αναδείξετε το πρόσωπο της επιχείρισής σας άλλα και τις προσωπικότητες των ανθρώπων που εργάζονται εκεί.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να δώσετε έναν ευχάριστο τόνο στις συζήτησεις για να διασκέδασετε τους θαυμαστές σας. Έτσι θα έχουν μια ευχάριστη εμπειρία αλληλεπίδρασης μαζί σας.

Βημα 10ο: Μια φορά μόνο δεν αρκεί!

Οι καλοί διαφημιστές έχουν μια συνεχή ροή από διαφημιστικές καμπάνιες έτοιμη για όλο το διάστημα του έτους. Μην επαναλαμβάνετε το ίδιο πράγμα κάθε φορά αλλά φροντίστε να κρατήσετε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού σας και νατο ενθαρρύνετε να μοιράζεται.
Προσφέρετε κάτι καινούριο κάθε μήνα – πρόσβαση σε κάποια επερχόμενη εκδήλωση ή happening, μια αποκλειστική συνταγή, μια σπέσιαλ καλοκαιρινή προσφορά, μια προσφορά για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή πρόσβαση σε ειδικά βίντεο για τους θαυμαστές σας.
Αφιερώστε λίγα λεπτά για να σκεφτείτε 12 ιδέες για τις οποίες θα μπορείτε πολύ γρήγορα να σχεδιάσετε ένα διαφημιστικό πλάνο για το επόμενο έτος.

Τελικά, η διενέργεια μιας κοινωνικής καμπάνιας δεν είναι διαφορετική από τον τρόπο που χρησιμοποιείτε ήδη το Facebook όμως εστιάζοντας την προσπάθεια σας γύρω από μια ειδική καμπάνια μπορεί να πετύχετε μετρήσιμα αποτελέσματα.

Σχετικά Άρθρα

Τι είναι το Google Adwords και πως μπορεί να με βοηθήσει να αυξήσω τις πωλήσεις μου;
Ιούνιος 24, 2015
Σημαντικές συμβουλές και “κόλπα” για το Facebook που πρέπει να ξέρετε...
Μάϊος 14, 2015
0