Αδιάβροχο τερματικό M7 με πρωτοποριακό σχεδιασμό για την ωρομέτρηση του προσωπικού της επιχείρησης σας με χρήση δαχτυλικού αποτυπώματος!

M7
Outdoor Professional Standalone Access Control Terminal

Το M7 είναι συσκευή ωρομέτρησης προσωπικού και ελέγχου πρόσβασης, κατάλληλη για τοποθέτηση σε εξωτερικούς χώρους. Ο ειδικός σχεδιασμός της και η κατασκευή της, η οποία περιλαμβάνει μεταλλικό περίβλημα την καθιστούν αδιάβροχη (IP65). Η ταυτοποίηση των χρηστών γίνεται με τη χρήση επαγωγικών καρτών RFID ή κωδικού πρόσβασης.
Είναι συμβατή με το πρότυπο ISO14443 για ανέπαφη αναγνώριση κάρτας και υποστηρίζει 13.56MHZ κάρτες (Mifare) και EM 125KHZ κάρτες.
Yποστηρίζει επικοινωνία TCP/IP και RS485. Διαθέτει επίσης ενσωματωμένο ρελέ για απευθείας σύνδεση της συσκευής με κλειδαριά και απευθείας επικοινωνία της συσκευής με πίνακα ελέγχου πρόσβασης, αισθητήρα ανοικτών θυρών και κουμπί εξόδου.
Το M7, μπορεί να λειτουργήσει ως αυτόνομο αυτόνομο σύστημα ελέγχου πρόσβασης αλλά και με πρόγραμμα ωρομέτρησης προσωπικού, με τη χρήση Η/Υ, ενώ η η λειτουργία συναγερμού αυξάνει την ασφάλεια της περιοχής.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • CPU υψηλής ταχύτητας με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
  • Αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων AFOS408 νέας γενιάς, ανθεκτικός σε σκόνη και γρατζουνιές
  • Aλγόριθμος BioNANO V11
  • Πλατφόρμα Linux για πιο ασφαλή και σταθερή απόδοση
  • Εμφάνιση ονόματος χρήστη με φωνητική προτροπή
  • Πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από οποιοδήποτε υπολογιστή και κινητό με Internet.
  • Webserver: βασική ρύθμιση, διερεύνηση και διαχείριση προσωπικού, διερεύνηση αρχείων.
  • Υποστήριξη δυναμικού διακομιστή ονομάτων τομέα που προσφέρει ένα μόνιμο όνομα τομέα domain για μη στατικές συσκευές IP.
  • Έξοδος πολλαπλών αναφορών
  • Ημερήσια / ατομική περίληψη και αναφορά, ώρα εργασίας που εμφανίζεται ανά ώρα
  • Υποστήριξη CSV και εξαγωγή xlsx
  • Υποστηρίζει επικοινωνία δικτύου TCP / IP, τα δεδομένα και τα συμβάντα ελέγχου πρόσβασης θα ωθούν στο λογισμικό διαχείρισης ελέγχου πρόσβασης σε πραγματικό χρόνο
  • 32 ρυθμιζόμενες ζώνες ώρας πρόσβασης και 16 ομάδες δικαιωμάτων, η πρόσβαση διευκολύνεται ακόμα περισσότερο

BioNANO - The core algorithm

  • Κατάλληλο για υγρά και ξηρά δάχτυλα
  • Αυτόματη επιδιόρθωση των ”σπασμένων” γραμμών σε εικόνες δακτυλικών αποτυπωμάτων
  • Εξαγωγή χαρακτηριστικών σε φθαρμένα αποτυπώματα
  • Αυτόματη ενημέρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων

Βασικός εξοπλισμός συσκευής

  1. Μοντέρνος και λεπτός σχεδιασμός.
  2. Εύχρηστο πληκτρολόγιο, που περιλαμβάνει 10 αριθμητικά πλήκτρα (0-9) και 7 πλήκτρα λειτουργιών.
  3. Αυτόνομη λειτουργία (Standalone)
  4. Γρήγορη σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων σε λιγότερο από 0,5 δευτερόλεπτο
  5. Οπτική ένδειξη LED, η οποία έπειτα από επιτυχή ταυτοποίηση εγγεγραμμένου χρήστη αλλάζει σε πράσινη, ενώ μετά από αποτυχία ταυτοποίησης του χρήστη γίνεται κόκκινο.
  6. Ηχείο για την ακουστική σήμανση και τις φωνητικές λειτουργίες μιας επιτυχούς ή όχι ταυτοποίησης χρηστών, καθώς και για την επιβεβαίωση αλλαγής και αποθήκευσης ρυθμίσεων συσκευής.
  7. Αναγνώστης για τις επαγωγικές κάρτες EM RFID που είναι απόλυτα συμβατός με κάρτες και μπρελόκ EM RFID 125KHz. Παρέχεται δυνατότητα αλλαγής με αναγνώστη καρτών Mifare Smart Card για κάρτες τύπου Mifare 13,56MHz en ISO/IEC 14443-TypeA (απαιτείται επιπρόσθετος εξοπλισμός για τον προγραμματισμό των καρτών Mifare Smart Card). Η συσκευή είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις κάρτες σε απόσταση περίπου 3cm.
  8. Διαθέτει ρελέ για την απευθείας σύνδεση με ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά, κυπρί και άλλα συστήματα για τον έλεγχο πρόσβασης.
  9. Διασύνδεση RS232 για την σύνδεση με εκτυπωτή.

Τροφοδοσία

Η συσκευή Μ7 τροφοδοτείται από τροφοδοτικό DC12V 1A, ή κάθε άλλο σταθεροποιημένο τροφοδοτικό 12V του κοινού εμπορίου, είτε από τη σύνδεση της συσκευής με τον Η/Υ μέσω USB, είτε με επιπρόσθετο εξοπλισμό για τροφοδοσία μέσω δικτύου (PoE). Ο βασικός αντάπτορας περιλαμβάνεται στο πακέτο αγοράς.

Ευέλικτη διαχείριση

  • Μπορείτε να διαχειρίζεστε τη συσκευή είτε από το μενού, είτε απομακρυσμένα μέσω σύνδεση με Η/Υ που φιλοξενεί την εφαρμογή διαχείρισης συσκευών.
  • Εφαρμογή 6ψήφιου κωδικού μεμονωμένου έργου για την ταυτοποίηση χρήστη.
  • Έλεγχος εγγραφών-κινήσεων σε πραγματικό χρόνο (RealTime Monitoring), όταν η συσκευή επικοινωνεί με την εφαρμογή διαχείρισης συσκευών μέσω δικτύου TCP/IP.
  • Ρύθμιση 16 περιπτώσεων κίνησης-ωρομέτρησης (είσοδος, έξοδος και επιπλέον 14) από το λογισμικό.
  • Ρύθμιση 16 ομάδων πρόσβασης των χρηστών και καθορισμός 32 χρονικών ζωνών πρόσβασης. Όλοι οι χρήστες που ανήκουν σε ομάδα με χρονικές ζώνες πρόσβασης, ταυτοποιούνται από τη συσκευή αλλά δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης εκτός από αυτό το καθορισμένο ωράριο χρόνου-ζώνης πρόσβασης.
  • Δημιουργήστε προσωπικά και δημόσια μηνύματα για να προβάλλονται μετά από κάθε επιτυχή αναγνώριση των χρηστών.

Συνδεσιμότητα

Χρήση & εγγραφές εργαζομένων

  1. Η συσκευή Μ7 διαθέτει δυνατότητα καταχώρησης για έως και 3.000 δακτυλικά αποτυπώματα, 3.000 κάρτες και 50.000 εγγραφές. Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης αποκτά έναν ατομικό κωδικό-χρήστη (UserID) και έναν αριθμητικό κωδικό πρόσβασης μέχρι 6 ψηφία (password). Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συσκευή δεν καταχωρούνται προσωπικά δεδομένα χρηστών, παρά μόνο ο αριθμός χρήστη UserID και τα δεδομένα αναγνώρισης (δαχτυλικό αποτύπωμα/κωδικός πρόσβασης). Οι προαναφερθέντες πληροφορίες των χρηστών βρίσκονται στη συσκευή κρυπτογραφημένες και είναι προσβάσιμες αυστηρά από εξουσιοδοτημένο λογισμικό.
  1. Η μνήμη της συσκευής μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 100.000 εγγραφές. Μία εγγραφή αφορά σχετική κίνηση εισόδου, εξόδου ή άλλης προδηλωμένης κατάστασης και περιλαμβάνει τον κωδικό χρήστη, την εκάστοτε κίνηση, ημερομηνία και ώρα που πραγματοποιήθηκε και τον αριθμό (ID) συσκευής που διεξάχθηκε. Στις σχετικές εγγραφές δεν καταχωρούνται προσωπικά δεδομένα. Σε περίπτωση που ο ελεύθερος χώρος στη μνήμη εξαντληθεί, τότε η αμέσως επόμενη εγγραφή αυτόματα αντικαθιστά την παλαιότερη. Όλες οι εγγραφές που βρίσκονται στη μνήμη της συσκευής είναι κρυπτογραφημένες και αυστηρά προσβάσιμες μόνο από το εξουσιοδοτημένο λογισμικό.
  1. Οι αποθηκευμένοι χρήστες και εγγραφές στη συσκευή, δεν διαγράφονται με την απενεργοποίηση της συσκευής ή την απώλεια ρεύματος.
  1.  διαδικασία για την αναγνώριση-ταυτοποίηση εγγεγραμμένων χρηστών επιτυγχάνεται πολλαπλά: 1) με εφαρμογή κωδικού χρήστη με κωδικό πρόσβασης, 2) με χρήση δαχτυλικού αποτυπώματος, 3) με χρήση επαγωγικής κάρτας EM RFID και 4) με συνδυασμό των παραπάνω μεθόδων (δαχτυλικό αποτύπωμα, κάρτα και κωδικός πρόσβασης μαζί) αν επιθυμείτε αυξημένο επίπεδο ασφάλειας και εγκυρότητας. Οι ρυθμίσεις για τον τρόπο αναγνώρισης των εγγεγραμμένων χρηστών στη συσκευή γίνονται είτε απευθείας στη συσκευή, είτε από το λογισμικό.
  1. Μόλις ολοκληρωθεί η επιτυχής αναγνώριση-ταυτοποίηση ενός χρήστη,  η οπτική ένδειξη της οθόνης LED γίνεται πράσινη και παράλληλα ακούγεται το φωνητικό μήνυμα επιβεβαίωσης της αναγνώρισης: “Thank you”.
  1. Σε περίπτωση που η αναγνώριση του χρήστη αποτύχει, ακούγεται το αντίστοιχο φωνητικό μήνυμα “Failed”, με την οπτική ένδειξη LED να γίνεται κόκκινη.
  1. Η συσκευή έχει τη δυνατότητα από το λογισμικό της, να παραβλέπει εγγραφές ίδιου χρήστη εντός συγκεκριμένου χρόνου που ορίζεται από εσάς, για την αποφυγή επαναλαμβανόμενων κινήσεων ή λανθασμένων καταχωρήσεων. Αν ο χρήστης προσπαθήσει για την ταυτοποίησή του εντός του χρόνου αυτού που έχει οριστεί, η φωτεινή ένδειξη LED γίνεται πράσινη και ταυτόχρονα ακούγεται το φωνητικό μήνυμα “Already Pass”. Η παράβλεψη τέτοιων κινήσεων εξοικονομεί χώρο από περιττές κινήσεις-εγγραφές, απλοποιώντας τη διαδικασία.

Επιπλέον χαρακτηριστικά

  • Υψηλό επίπεδο ασφάλειας για την παραμετροποίηση-αλλαγή ρυθμίσεων των συσκευών, αφού η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται έπειτα από επιβεβαίωση διαχειριστή. Όταν υπάρχει έστω και ένας διαχειριστής στη συσκευή, οι υπόλοιποι εγγεγραμμένοι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο μενού, αλλαγής ρυθμίσεων, μεταφόρτωσης εγγραφών στο USB Pen Drive ή ακόμα και απενεργοποίησης της συσκευής.
  • Ο χρόνος απενεργοποίησης της συσκευής είναι ρυθμιζόμενος για την καλύτερη δυνατή εξοικονόμηση ενέργειας.
  • Δυνατότητα ρύθμισης της έντασης των φωνητικών και των ακουστικών μηνυμάτων (5 επίπεδα έντασης).
  • Η συσκευή περιλαμβάνει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και για την αυτόνομη λειτουργία (standalone).

Πιστοποιήσεις και Εγγύηση

  • Το τερματικό ωρομέτρησης προσωπικού Μ7 φέρει ειδική σήμανση CE και RoHS.
  • Παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας 12 μηνών.

CrossChex

Το λογισμικό CrossChex, είναι ένα εξειδικευμένο ευέλικτο σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και ελέγχου πρόσβασης, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς, για τον καλύτερο έλεγχο του ωραρίου των εργαζομένων, σε σύνδεση με ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας προσωπικού. Τα στοιχεία που καταχωρούνται στα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας, μπορούν να αντληθούν ανά πάσα στιγμή από το λογισμικό ωρομέτρησης CrossChex, το οποίο μπορεί να βρίσκεται εγκατεστημένο σε ένα κεντρικό υπολογιστή ή περισσότερους. Το λογισμικό φροντίζει για την καταγραφή του προσωπικού, την σωστή μεταφορά των δεδομένων και την καταχώρηση τους στο αρχείο κινήσεων. Παρέχει επίσης την δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας εργαζομένων με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης υποστηρίζοντας προηγμένες λειτουργίες υπολογισμού υπερωριών και διαχείρισης αδειών. Η ανάγνωση των στοιχείων από τα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας γίνεται αυτόματα σε χρόνους που καθορίζονται από τον διαχειριστή του συστήματος.τα πάντα μπορούν εύκολα να αποκτηθούν.

Δοκιμάστε τώρα το M7 για την ωρομέτρηση προσωπικού της επιχείρηση σας!