Κείμενα για eshop

Κείμενα για eshop

Με την κατασκευή eshop για κάθε επιχειρηματία, προκύπτει ένα απλό ερώτημα: πως θα προσελκύω πελάτες στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα μέσα στον χαοτικό κόσμο του διαδικτύου;

Η απάντηση είναι απλή: τα κατάλληλα κείμενα για eshop μπορούν να γίνουν ιδανική “γέφυρα” ανάμεσα στο eshop σας και τους τους υποψήφιους πελάτες σας, αφού είναι οι κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που θα τους οδηγήσουν σε εσάς την ώρα που αναζητούν αυτό που προσφέρετε!

Όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση στη google πχ για ανδρικά παπούτσια, είναι καθοριστικής σημασίας, το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα να εμφανιστεί τουλάχιστον στα πρώτα 4-5 αποτελέσματα. Ακόμα καλύτερα αν εμφανιστεί πρώτο!

Η εμφάνιση στα κορυφαία αποτελέσματα μιας αναζήτησης για μια λέξη-κλειδί που αφορά το eshop σας είναι τόσο σημαντικό επειδή, σύμφωνα με στατιστικές, οι χρήστες αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια να επισκεφθούν τις πρώτες επιλογές (θεωρώντας ότι για να εμφανίζονται σε αυτή τη θέση, άρα είναι αξιολογημένες θετικότερα και πιο αξιόπιστες).

Με άλλα λόγια: αν δεν βρει το κατάστημά σας στις πρώτες επιλογές, δεν θα ψάξει καν στις επόμενες (όπου βρίσκεστε εσείς)…

Με ποιους τρόπους τα κείμενα για eshop βοηθούν να εμφανίζεται το eshop σας στις κορυφαίες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google;

Τροφοδοτούν τις μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν διαρκώς κάτι να “διαβάζουν” από την ιστοσελίδα σας, ώστε να μπορούν να αξιολογήσουν το περιεχόμενό σας και αντίστοιχα, να το προβάλλουν στους ενδιαφερόμενους χρήστες. Είναι σημαντικό κάθε προϊόν που δημιουργείτε μέσα στο eshop, να διαθέτει το δικό του, ξεχωριστό, αυθεντικό και συγκεκριμένο κείμενο, με σκοπό να αποκτήσει διαδικτυακή υπόσταση και να είναι καλύτερα εντοπίσιμο για τις μηχανές αναζήτησης. Περιέχοντας τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που θα βελτιστοποιήσουν το SEO του, μέσα σε ένα πρωτότυπο κείμενο αποτελούν εξαιρετική ενίσχυση για κάθε eshop!

Διατηρούν “ζωντανό” το eshop 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί μια 24ωρη επιχείρηση! Και αυτό, πολύ απλά, σημαίνει ότι για να βρεθεί στην κορυφή και να παραμείνει εκεί, χρειάζεται να δείχνει “ζωντανό” κάθε στιγμή συνεχώς. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι προσθέτοντας διαρκώς νέα κείμενα είτε μαζί με κάθε νέο προϊόν που “ανεβάζετε”, είτε σε μια εσωτερική ενότητα όπως είναι “Τα νέα”΄ή το “blog” του eshop. Ακολουθώντας αυτή την τακτική, το eshop δεν μένει στάσιμο διαδικτυακά, υπενθυμίζοντας συνέχεια ότι “είναι κάποιος εδώ”.

 Υποκαθιστούν τον πραγματικό πωλητή

Οι διαδικτυακές πωλήσεις διαφέρουν από τις πωλήσεις σε φυσικό κατάστημα. Η μεγάλη διαφορά έγκειται και στην αδυναμία του πελάτη να δει το προϊόν από κοντά και στην έλλειψη του φυσικού πωλητή, που θα δώσει τις κατάλληλες επεξηγήσεις, ενώ θα δημιουργήσει το ιδανικό περιβάλλον πώλησης προς τον πελάτη. Μια σκέτη εικόνα ή απλώς μια δελεαστική τιμή δεν είναι ικανές να διαγράψουν την πιθανή δυσπιστία με την οποία θα αντιμετωπίσει ένας υποψήφιος πελάτης τα προϊόντα ενός eshop που δεν συνοδεύονται από ποιοτικά, σαφή και ελκυστικά κείμενα. Με τα σωστά λόγια η σχέση πωλητή-πελάτη αποκαθίσταται!

Δίνουν την κατάλληλη πληροφορία! 

Η πληροφορία είναι το πιο σημαντικό πράγμα για την προσέλκυση πελατών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Κάθε υποψήφιος πελάτης θέλει να γνωρίζει απόλυτα που πρόκειται να καταθέσει τα χρήματά του, ιδιαίτερα από τη στιγμή που δεν βλέπει το ίδιο το προϊόν μπροστά στα μάτια του. Μοναδική πηγή πληροφόρησης ανάμεσα σε αυτό που θέλει να αγοράσει και σε αυτό που εσείς υπόσχεται να του προσφέρετε, αποτελεί το κείμενο που θα δώσει τις κατάλληλες πληροφορίες με σύντομο, σαφή και πλήρη τρόπο.

Σε ποια σημεία ενός eshop χρειάζονται οπωσδήποτε κείμενα για eshop;

Περιγραφές προϊόντων & Περιγραφές κατηγοριών

Μια φωτογραφία δεν είναι από μόνη της αρκετή για να πείσει έναν υποψήφιο διαδικτυακό πελάτη. Ούτε καν η τιμή, αφού μόνο τα κατάλληλα λόγια είναι ικανά να υπερβούν όλες τις ενστάσεις ή τις αμφιβολίες που μπορεί να έχει ο υποψήφιος αγοραστής. Σύντομα, περιεκτικά και ελκυστικά κείμενα είτε σε περιγραφές προϊόντων, είτε σε περιγραφές κατηγοριών, που δίνουν την πληροφορία που χρειάζεται ο χρήστης και κινητοποιούν το έναυσμα για να ολοκληρώσει την αγορά. Την ίδια στιγμή, οι περιγραφές προϊόντων & κατηγοριών σε eshop ενισχύουν το περιεχόμενό του σε λέξεις-κλειδιά, αποδίδοντας καλύτερο SEO.

Άρθρα, Νέα & Blog

Κάθε επιχειρηματίας ιδιοκτήτης eshop θα πρέπει να έχει στο μυαλό του ότι δεν είναι μόνο τα προϊόντα του, ο ένας και μοναδικός τρόπος για να προσελκύσει πελάτες. Μια εξαιρετικά αποδοτική τακτική είναι η συχνή αρθρογραφία μέσα στα “Νέα” ή το “Blog” της ιστοσελίδας, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να δώσετε το στίγμα σας απέναντι στο κοινό του διαδικτύου. Ενημερώνοντας τους χρήστες για πράγματα που αφορούν τον κλάδο σας ή νέα σχετικά με το αντικείμενο που προσφέρετε, μοιράζεστε ενδιαφέρουσες πληροφορίες που δημιουργούν επιπλέον “γέφυρες” επικοινωνίας μαζί τους, όπως και με τις μηχανές αναζήτησης.

Δελτία τύπου - Ανακοινώσεις

Επειδή το διαδικτυακό marketing κινδυνεύει να γίνει μια απρόσωπη διαδικασία, προκαλώντας άγχος και δισταγμό στους χρήστες, είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση να είναι με κάθε τρόπο εξωστρεφής! Το κοινό που μπαίνει στο ίντερνετ και αναζητά αυτό που προσφέρετε, χρειάζεται να νιώσει ασφάλεια για την ταυτότητά σας, αξιοπιστία για το brand σας και σιγουριά ότι είστε αυτοί που… λέτε. Για να το πετύχετε αυτό, πέρα από τα κείμενα ή τις φωτογραφίες που αφορούν την πώληση των προϊόντων σας, είναι πολύ σημαντικό να παράγεται συχνά επίσημα κείμενα, όπως δελτία τύπου ή επίσημες ανακοινώσεις ισχυροποιώντας το προφίλ της εταιρίας σας.

Η συγγραφή κειμένων για eshop μπορεί να απογειώσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα!

0