CrossChex Standard
Λογισμικό διαχείρισης συστημάτων ωρομέτρησης προσωπικού

CrossChex Standard

Το λογισμικό CrossChex, είναι ένα εξειδικευμένο ευέλικτο λογισμικό επαλήθευσης ταυτότητας προσωπικού, ωρομέτρησης προσωπικού και ελέγχου πρόσβασης, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς, για τον καλύτερο έλεγχο του ωραρίου των εργαζομένων, σε σύνδεση με ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας προσωπικού. Τα στοιχεία που καταχωρούνται στα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας, μπορούν να αντληθούν ανά πάσα στιγμή από το λογισμικό ωρομέτρησης το οποίο εγκαθίσταται σε υπολογιστή. Η διαχείριση πληροφοριών προσωπικού συντελείται βάσει βιομετρικής τεχνολογίας.

Το λογισμικό φροντίζει για την καταγραφή του προσωπικού, την σωστή μεταφορά των δεδομένων και την καταχώρηση τους στο αρχείο κινήσεων. Τα αρχεία εξαγωγής είναι συμβατά και κατάλληλα για την εισαγωγή σε προγράμματα μισθοδοσίας (π.χ. Epsilon Net). Η ανάγνωση των στοιχείων από τα συστήματα ωρομέτρησης γίνεται αυτόματα σε χρόνους που καθορίζονται από τον διαχειριστή του συστήματος.

Το λογισμικό διαχείρισης παρουσίας CrossChex της Anviz είναι συμβατό με τα λειτουργικά συστήματα Windows (συμπεριλαμβανομένων των Windows 10). Επίσης είναι Πολύγλωσσο (Ελληνικά).

w01

Χαρακτηριστικά

Διαθέτοντας ένα φιλικό προς το χρήστη GUI, το CrossChex παρέχει μια πλούσια σε χαρακτηριστικά εμπειρία διαχείρισης χρόνου και παρουσίας, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες παρακολούθησης της παρουσίας εργαζομένων και του ελέγχου πρόσβασης για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που στεγάζουν τους υπαλλήλους σε έναν κεντρικό χώρο εργασίας.

Κύρια χαρακτηριστικά του CrossChex Standard:

  • Διαχείριση συσκευών
  • Παραμετροποίηση διαχειριστή
  • Διαχείριση χρηστών
  • Εξαγωγή αναφορών
  • Διαχείριση Πρόσβασης
  • Διαχείριση αναφορών
  • Διαχείριση Βάρδιας και Εορτών
  • Ένταξη Μισθοδοσίας 
  • Διαχείριση δικαιωμάτων διαχειριστή πολλαπλών επιπέδων
  • Υποστήριξη σχεδιασμού καθορισμένων αναφορών
  • Υποστήριξη επικοινωνίας δικτύου TCP/IP

Τεχνικές Προδιαγραφές CrossChex Standard

  • Το CrossChex Standard έχει εμπλουτιστεί με μια πολυγλωσσική πλατφόρμα, διαθέσιμη στα ελληνικά (GR), ιταλικά (ITA), αγγλικά (EN), γερμανικά (DE), γαλλικά (FR) και ουγγρικά (H).
  • Η επικοινωνία του τερματικού ωρομέτρησης και του λογισμικού διαχείρισης πραγματοποιείται με τη χρήση των τυπικών τεχνολογιών Δικτύων/διαδικτύου.
  • Δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης τερματικών ωρομέτρησης μέσω διαδικτύου.
  • Δυνατότητα παραμετροποίησης των δεδομένων και την εξαγωγή, μεταβολή και εκτύπωση λεπτομερών αναφορών σε κοινούς μορφότυπους αρχείων (excel, word, pdf).
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με εφαρμογές Διαχείρισης Προσωπικού και Μισθοδοσίας (π.χ. Staff, Singular, Soft1, Epsilon Net).
  • Λειτουργία με Βάση Δεδομένων MS ACCESS, MS SQL Server και Microsoft SQL Server Express Edition.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης των εγγραφών σε πραγματικό χρόνο.
  • Δυνατότητα ρύθμισης λήψεων αντιγράφων ασφαλείας (backup).
  • Δυνατότητα πρόσβασης των χρηστών στο σύστημα μετά από εξακρίβωση της ταυτότητας τους με τη χρήση ονόματος χρήστη και μυστικού συνθηματικού. Επίσης διαθέτει τη δυνατότητα καταγραφής ιστορικού των ενεργειών τους.
  • Το λογισμικό παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών διαχειριστών με δυνατότητα ρύθμισης των δικαιωμάτων πρόσβασης του κάθε διαχειριστή σε συγκεκριμένες λειτουργίες του λογισμικού.
  • Δυνατότητα έως 20.000 ξεχωριστών λογαριασμών χρηστών στο σύστημα. 
  • Το λογισμικό παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών διαχειριστών με δυνατότητα ρύθμισης των δικαιωμάτων πρόσβασης του κάθε διαχειριστή σε συγκεκριμένες λειτουργίες του λογισμικού.
  • Δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης και λειτουργίας στον server 100 τερματικών καταγραφής.
  • Αποθήκευση ιστορικού διαχείρισης. 
  • Σε περίπτωση απουσίας διαδικτύου, τα δεδομένα μπορούν να εξαχθούν από την συσκευή ωρομέτρησης και να εισαχθούν στον Η/Υ με χρήση USB stick.
  • Η άδεια χρήσης του λογισμικού διαχείρισης του συστήματος ωρομέτρησης δεν έχουν ημερομηνία λήξης και δεν απαιτείται οποιαδήποτε συνδρομή για τη λειτουργία του συστήματος.

Ειδικές Λειτουργίες

  • Το λογισμικό διαθέτει τη δυνατότητα αποθήκευσης πολλαπλών στοιχείων για κάθε υπάλληλο (προσωπικά, υπηρεσιακά κ.α.) και τη δημιουργία νέων πεδίων για την καταχώρηση επιπλέον πληροφοριών και στοιχειών.
  • Καταγραφή παρουσιών, πληροφοριών εισόδου – εξόδου και ωρών εργασίας του προσωπικού. 
  • Δυνατότητα δημιουργίας διαφορετικών τμημάτων από τον διαχειριστή και καταχώρησης συγκεκριμένων υπαλλήλων σε αυτά.
  • Δημιουργία και πλήρης παραμετροποίηση διαφορετικών ωραρίων και βαρδιών σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηναία βάση ανά υπάλληλο ή ομάδες υπαλλήλων.
  • Δημιουργία πλήρως παραμετροποιήσιμου μηνιαίου προγράμματος εργασίας ανά εργαζόμενο ή ομάδες εργαζομένων.
  • Δυνατότητα καταγραφής και αποτύπωσης υπερωρίων, απουσιών, αδειών, καθυστερημένων προσελεύσεων, πρόωρων αποχωρήσεων, αργιών κ.α.
  • Δημιουργία διαφορετικών τύπων απουσιών και αδειών.
  • Υπολογισμός συνόλου ωρών ανά είδος εγγραφής.
  • Δυνατότητα παραμετροποίησης και ρύθμισης για τον υπολογισμό εργασίας.
  • Στρογγυλοποίηση των ωρών εργασίας.
  • Δυνατότητα τροποποίησης εγγραφών (μεταβολή καταστάσεων, διορθώσεις λανθασμένων καταγραφών, διαγραφή) από εξουσιοδοτημένους χρήστες.
  • Δυνατότητα τροποποίησης – συμπλήρωσης των προγραμμάτων εργασίας ανά υπάλληλο ή ομάδες υπαλλήλων.
  • Δυνατότητα εισαγωγής χειροκίνητης εγγραφής εισόδου – εξόδου από τον διαχειριστή του λογισμικού σε περίπτωση παράληψης εγγραφής κάποιου εργαζόμενου ανά εργαζόμενο ή μαζικά.
  • Δυνατότητα μαζικής καταχώρησης εγγραφών εισόδου – εξόδου.
  • Δυνατότητα μαζικής καταχώρησης αδειώναπουσιών.
  • Δυνατότητα μαζικής διαγραφής εγγραφών.
  • Λεπτομερής εκτύπωση αναφορών προγραμμάτων εργασίας, παρουσιολογιών – απουσιών, αδειών, υπερωριών, καθυστερημένων προσελεύσεων για οποιαδήποτε χρονική περίοδο ανά εργαζόμενο ή ομάδες εργαζομένων.
  • Δυνατότητα καταγραφής και αποτύπωσης και εκτύπωσης όλων των εγγραφών (παρουσιών, απουσιών, αδειών, υπερωρίων, υπεργασιών, καθυστερήσεων κ.α.) συνολικά και ανά σημείο ταυτοποίησης.
  • Εκτύπωση λεπτομερών αναφορών ανά υπάλληλο ή ομάδες υπαλλήλων στις οποίες θα αποτυπώνονται οι εγγραφές ανά ημέρα, οι ώρες εργασίας, οι ώρες υπερωρίας, οι ώρες καθυστερημένης προσέλευσης, οι ώρες πρόωρης αποχώρησης, οι απουσίες, οι άδειες κ.α.

 

Στην περίπτωση χρήσης τερματικού ελέγχου πρόσβασης το πρόγραμμα προσφέρει επιπλέον:

  • Δυνατότητα ανοίγματος θυρών.
  • Δυνατότητα δημιουργίας ομάδων με συγκεκριμένα δικαιώματα πρόσβασης σε χώρο.
  • Δυνατότητα δημιουργίας χρονικών ζωνών κατά τις οποίες θα επιτρέπεται/αποκλείεται η πρόσβαση σε χώρο.

Πακέτα

JuniorWEB 30L PLUSΜέχρι 30 εργαζομένους

time
  • Δημιουργία βάσης δεδομένων έως 30 εργαζόμενους.
  • Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
  • 1 εταιρεία.
  • Διαχείριση κέντρων κόστους.
  • Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
  • Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
  • Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
  • Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
  • Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
  • Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.

JuniorWEB 50L Μέχρι 50 εργαζομένους

time
  • Δημιουργία βάσης δεδομένων έως 50 εργαζόμενους.
  • Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
  • 3 εταιρείες.
  • Διαχείριση κέντρων κόστους.
  • Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
  • Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
  • Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
  • Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
  • Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
  • Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.

JuniorWEB 100L Μέχρι 100 εργαζομένους

time
  • Δημιουργία βάσης δεδομένων έως 100 εργαζόμενους.
  • Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
  • 3 εταιρείες.
  • Διαχείριση κέντρων κόστους.
  • Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
  • Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
  • Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
  • Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
  • Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
  • Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.

JuniorWEB Unlimited Απεριόριστος αριθμός εργαζομένων

time
  • Δημιουργία βάσης δεδομένων απεριόριστο αριθμό εργαζομένων.
  • Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
  • 3 εταιρείες.
  • Διαχείριση κέντρων κόστους.
  • Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
  • Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
  • Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
  • Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
  • Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
  • Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.

Εικόνες και Βίντεο παρουσίασης

Δοκιμάστε το CrossChex Standard στην δική σας επιχείρηση και δείτε άμεσα αποτελέσματα!