JuniorWEB
Το λογισμικό διαχείρισης παρουσίας JuniorWEB© είναι η καλύτερη λύση για τη διαχείριση του προσωπικού μέσω WEB. Μπορείτε να διαχειριστείτε το JuniorWEB© με οποιονδήποτε τύπο υποστήριξης (επιτραπέζιος υπολογιστής, tablet και smartphone, Android και IPhone) και με οποιονδήποτε τύπο σύνδεσης, τόσο στο intranet όσο και στο διαδίκτυο. Συμβατό με τα λειτουργικά συστήματα Windows, Linux και Mac . Επίσης είναι Πολύγλωσσο.
Το JuniorWEB© συμμορφώνεται με τον κανονισμό της ΕΕ 2016/679, το λεγόμενο GDPR: διαχείριση λογαριασμού (διαχειριστής, χρήστης) προσαρμοσμένη για κάθε χρήστη, αρχείο καταγραφής λειτουργίας χρήστη, διαχείριση κωδικού πρόσβασης, διακριτικό περιόδου λειτουργίας.

Κύρια Χαρακτηριστικά του JuniorWEB©

Το JuniorWEB© αποτελείται από ένα βασικό πακέτο και μια σειρά πρόσθετων λειτουργικών ενοτήτων:
-
LUL: Δημιουργία αρχείων μισθοδοσίας.
-
Workflow: Διαχείριση αιτημάτων και έγκρισης απουσιών/παρουσιών.
-
Εικονική Καταγραφή Παρουσιών: Από υπολογιστή με έλεγχο μέσω MAC address.
-
Καταγραφή Παρουσιών μέσω Smartphone: Με χρήση GPS και επαλήθευση μέσω Google Maps.
-
Έξοδα: Υποβολή και έγκριση εξόδων από υπεύθυνο.
-
Δραστηριότητες: Διαχείριση εργασιακών δραστηριοτήτων.
-
Εταιρικά Σεμινάρια: Οργάνωση και παρακολούθηση εκπαιδεύσεων.
-
Καταγραφή Προσώπου/Θερμοκρασίας: Για είσοδο στο χώρο εργασίας.
-
Μητρώο Επισκεπτών: Καταγραφή και παρακολούθηση επισκέψεων.
-
Σχέδιο Εκκένωσης (EEP): Ψηφιακή υποστήριξη σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
-
Αυτόματη Εισαγωγή Ιατρικών Βεβαιώσεων.
-
LDAP Authentication: Πιστοποίηση χρηστών μέσω καταλόγου LDAP.
-
Καταγραφή Μισθοδοσίας / Επικοινωνιών.

Βασικό Πακέτο JuniorWEB© – Πλήρης Λύση για τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
Το JuniorWEB© υποστηρίζει έως και 1.000 εταιρείες, καθεμία με διαφορετικούς κανόνες πρόσβασης χρηστών. Λαμβάνει αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα παρουσιών από συσκευές μέσω LAN (TCP/IP), GPRS modem ή router. Σε περίπτωση αποσύνδεσης, οι συσκευές λειτουργούν offline και αποστέλλουν τα δεδομένα μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση.
Κύρια Πλεονεκτήματα
-
Πρόσβαση από οποιοδήποτε σημείο: ενδοδίκτυο, απομακρυσμένα γραφεία ή Internet, μέσω browser.
-
Πάντα διαθέσιμη, ακόμη και από το σπίτι.
-
Προηγμένος έλεγχος πρόσβασης και ασφάλειας σύμφωνα με τους κανονισμούς απορρήτου.
Διαχείριση Χρηστών & Δικαιωμάτων
-
Ρόλοι χρηστών: διαχειριστής, επόπτης, υπεύθυνος μονάδας.
-
Δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης εργαζομένων από υπεύθυνους τμημάτων.
Διαχείριση Ωραρίων & Βαρδιών
-
Διαφοροποίηση σε τύπους ωραρίων, ευελιξία (ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία), βάρδιες (πρωινή, απογευματινή, νυχτερινή).
-
Αυτόματος εντοπισμός σωστής βάρδιας ανάλογα με τις καταχωρήσεις.
-
Ανάλυση ωρών: θεωρητικές, κανονικές, υπερωρίες, επιδόματα βαρδιών.
Διαχείριση Αδειών & Αθροιστών
-
Παρακολούθηση υπολοίπων, μεταφοράς στο επόμενο έτος, αδειών που ελήφθησαν/αθροίστηκαν.
-
Δεν απαιτείται επεξεργασία μισθοδοσίας για την παρακολούθηση.
Καταγραφή & Δικαιολογητικά Απουσίας/Παρουσίας
-
Καταχώριση λόγων απουσίας/παρουσίας από τερματικό.
-
Διαχείριση ανωμαλιών: εμφάνιση αποκλίσεων και διόρθωση μόνο από τον υπεύθυνο.
Προγραμματισμός Παρουσιών & Βαρδιών
-
Δημιουργία πλάνου εργασίας ανά κατάστημα/τμήμα/κέντρο κόστους.
-
Αυτόματη αποστολή στον εργαζόμενο μέσω J-APP.
-
Σύγκριση προγραμματισμένων με πραγματικές ώρες.
Αυτόματο Ημερολόγιο
-
Για εργαζομένους χωρίς υποχρέωση σήμανσης, δημιουργείται αυτόματο πρόγραμμα ωρών.
Ανάθεση Εργασίας σε Τμήμα/Κωδικό Κόστους
-
Ανάθεση ωρών παρουσίας σε τμήμα/έργο/δραστηριότητα για έλεγχο κόστους.
-
Υπολογισμός ωρών ανά εργοτάξιο με βάση μοναδικό κωδικό συσκευής.
Διαχείριση Εταιρικής Τροφοδοσίας
-
Κράτηση ή αυτόματη καταγραφή γεύματος βάσει ωρών παρουσίας.
-
Εκτύπωση αναλυτικών αναφορών ανά ημέρα/μήνα/εργαζόμενο.
Διαχείριση Σεμιναρίων
-
Φόρτωση στοιχείων σεμιναρίων και αντιστοίχιση υποχρεωμένων εργαζομένων.
-
Υπενθύμιση για επερχόμενα/λήγοντα σεμινάρια.
Διαχείριση Υπενθυμίσεων & Λήξεων
-
Ειδοποιήσεις πριν από καθορισμένες ημερομηνίες (π.χ. συμβάσεις, εκπαιδεύσεις).
Σχέδιο Εκκένωσης (EEP)
-
Υποστήριξη σχεδίου εκκένωσης και διαχείρισης παρουσιών σε σημεία ασφαλείας με χρήση tablet/smartphone.
-
Ειδικές συσκευές για καταγραφή προσωπικού σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
Εξαγωγή Αναφορών
Όλες οι αναφορές μπορούν να εξαχθούν σε μορφή PDF, Word ή Excel.
Προαιρετικά Modules του JuniorWEB©
Μισθοδοσία (LUL)
Δημιουργία αρχείων για αποστολή σε πρόγραμμα μισθοδοσίας (εσωτερικό ή εξωτερικό συνεργάτη). Υποστηρίζεται διασύνδεση με οποιοδήποτε λογισμικό μισθοδοσίας.
Διαχείριση Αιτημάτων (Workflow)
-
Υποβολή αιτημάτων (άδειες, υπερωρίες κ.ά.) με δυνατότητα έγκρισης από προϊστάμενους και ειδοποιήσεις email.
-
Αυτόματη ενημέρωση κάρτας παρουσιών μετά την έγκριση.
-
Δυνατότητα λήψης μισθοδοσίας, CUD και εγγράφων από την προσωπική περιοχή του εργαζόμενου.
-
Καταγραφή όλων των ενεργειών για νομική κάλυψη.
Ανέβασμα Εγγράφων Εργαζομένων
Αυτόματη αποστολή αιτήματος από admin και ανέβασμα εγγράφων από τον εργαζόμενο μέσω του λογαριασμού του.
Εικονικό Τερματικό (PC/Smartphone)
-
Καταγραφή παρουσίας από απομακρυσμένα γραφεία ή για εξωτερικούς συνεργάτες μέσω smartphone.
-
Έλεγχος MAC address (για desktop) και GPS (για κινητές συσκευές).
-
Υποστήριξη γεωπερίφραξης (GeoFence) για επαλήθευση τοποθεσίας.
Έξοδα Μετακινήσεων
-
Υποβολή εξόδων από εργαζόμενους με έγγραφα (αποδείξεις).
-
Έγκριση από προϊστάμενο και αποστολή στην οικονομική διεύθυνση.
-
Δυνατότητα εξαγωγής για αποθήκευση και αποστολή σε μισθοδοσία.
Διαχείριση Δραστηριοτήτων
-
Καταχώριση εργασιακών δραστηριοτήτων, κωδικών έργων/παραγγελιών κ.ά.
-
Δυνατότητα ορισμού προεπιλεγμένης δραστηριότητας ανά χρήστη.
-
Προγραμματισμός δραστηριοτήτων ανά εργαζόμενο.
Έλεγχος Πρόσβασης Anviz
-
Ολοκληρωμένη διαχείριση πρόσβασης από το JuniorWEB©.
-
Καθορισμός ωρών πρόσβασης, ομάδων, αργιών, περιόδων ισχύος και εξουσιοδοτημένων χρηστών.
-
Καταγραφή εντολών και ενεργειών.
-
Ειδοποιήσεις email ή μέσω Telegram για μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.
Καμπάνες & Σήματα
Δυνατότητα ενεργοποίησης ρελέ για προγραμματισμένα ηχητικά σήματα σε εβδομαδιαία βάση.
Παρακολούθηση Χώρων
Παρακολούθηση ατόμων ανά περιοχή για την αποφυγή υπερσυγκέντρωσης (Covid-19 μέτρα).
Μητρώο Επισκεπτών & Εργαζομένων
-
-
Καταγραφή θερμοκρασίας μέσω θερμοκαμερών WH5001-FE / WH5003-FE.
-
Αυτόματες ειδοποιήσεις για υψηλή θερμοκρασία (> 37,5°C).
-
Επιλογές απορρήτου:
-
Εμφάνιση μόνο ένδειξης (φυσιολογικό/πυρετός).
-
Μη αποθήκευση φωτογραφιών ή θερμοκρασιών.
-
Αυτόματη διαγραφή μετά από καθορισμένο χρονικό διάστημα.
-
-
Τεχνικά Χαρακτηριστικά JuniorWEB©


-
Εγγενές Web-based Λογισμικό
-
Βάση Δεδομένων: MySQL
-
Γλώσσα Ανάπτυξης: PHP
-
Σχεδιασμός: Responsive Web Design (RWD) – πλήρης συμβατότητα με κινητά & tablet
-
Συμβατότητα με Λειτουργικά Συστήματα: Windows (συμπ. Windows 10), Linux, Mac
Ενσωματωμένες Λειτουργικές Ενότητες:
-
LUL: Δημιουργία αρχείων για μισθοδοσία
-
Workflow: Διαχείριση αιτημάτων απουσίας/υπερωριών
-
Εικονική Καταγραφή Παρουσιών: με έλεγχο MAC address
-
Καταγραφή από Smartphone (Android/Apple): με επαλήθευση GPS
-
Δραστηριότητες: Παρακολούθηση εργασιών ανά υπάλληλο
-
Εταιρικά Σεμινάρια: Διαχείριση εκπαιδεύσεων
-
Μη αυτόματος Καθορισμός Ημερολογίου
Προηγμένη Διαχείριση:
-
Προφίλ Χρηστών: Admin / Manager / Χρήστες
-
Υποστήριξη Πολλών Γλωσσών (Multilanguage)
-
Σύστημα Καταγραφής Ενεργειών (Log System)
Πακέτα
JuniorWEB 30L PLUSΜέχρι 30 εργαζομένους

- Δημιουργία βάσης δεδομένων έως 30 εργαζόμενους.
- Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
- 1 εταιρεία.
- Διαχείριση κέντρων κόστους.
- Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
- Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
- Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
- Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
- Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
- Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.
JuniorWEB 50L Μέχρι 50 εργαζομένους

- Δημιουργία βάσης δεδομένων έως 50 εργαζόμενους.
- Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
- 3 εταιρείες.
- Διαχείριση κέντρων κόστους.
- Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
- Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
- Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
- Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
- Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
- Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.
JuniorWEB 100L Μέχρι 100 εργαζομένους

- Δημιουργία βάσης δεδομένων έως 100 εργαζόμενους.
- Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
- 3 εταιρείες.
- Διαχείριση κέντρων κόστους.
- Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
- Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
- Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
- Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
- Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
- Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.
JuniorWEB Unlimited Απεριόριστος αριθμός εργαζομένων

- Δημιουργία βάσης δεδομένων απεριόριστο αριθμό εργαζομένων.
- Αγορά άδεια χρήσης λογισμικού.
- 3 εταιρείες.
- Διαχείριση κέντρων κόστους.
- Ανίχνευση σε πραγματικό χρόνο.
- Διαχείριση σταθερών και ευέλικτων χρονοδιαγραμμάτων.
- Αυτόματη διαχείριση βάρδιων.
- Εκτύπωση παρόντων και απόντων.
- Μηνιαία εκτύπωση ωρών προσέλευσης και απουσιών.
- Εξαγωγή δεδομένων σε Excel και pdf.















