5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

Τα δεδομένα είναι απλά: η Google χειρίζεται πάνω από 40.000 αναζητήσεις χρηστών ανά δευτερόλεπτο! Αυτό σημαίνει ότι χειρίζεται συνολικά περίπου 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα και κατά προσέγγιση 1,2 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις ανά έτος!

Πως μπορούν να σας βοηθήσουν κάποια απαραίτητα copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο;

Βελτιώνοντας το SEO της ιστοσελίδας σας έχετε την ευκαιρία να «βγαίνετε» ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών όταν ψάχνουν αυτό που προσφέρετε. Και το copywriting θεωρείται αδιαμφισβήτητα ο πιο άμεσος, αποτελεσματικός και οικονομικός τρόπος για να φροντίσετε το SEO του website της!

Αυτό συμβαίνει επειδή το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι αυτό που αρχικά θα προσελκύσει και στη συνέχεια θα μετατρέψει το ενδιαφέρον των χρηστών σε αγορά! Όταν μάλιστα μιλάμε για κατασκευή eshop, η επαγγελματική συγγραφή κειμένων είναι απαραίτητη για να “χτιστεί” το ιδανικό περιβάλλον πώλησης, δημιουργώντας σχέση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τον χρήστη-πελάτη!

Πολλά λέγονται καθημερινά για τη συγγραφή κειμένων για ιστοσελίδα ή τη διαμόρφωση του περιεχομένου με σωστό τρόπο. Και τα δύο αυτά έχουν να κάνουν με το copywriting seo της ιστοσελίδας σας!

Γι’ αυτό κι εμείς αποφασίσαμε να σας παρουσιάσουμε 5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο!

Ας ξεκινήσουμε!

5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

1. Να θυμάστε πάντα: απευθύνεστε σε ανθρώπους και όχι ρομπότ!

Σκοπός της google είναι να προσφέρει στους επισκέπτες σχετικό και χρήσιμο περιεχόμενο για κάθε λέξη-κλειδί που αναζητούν. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες της google είναι ο τελικός αποδέκτης του περιεχομένου σας και όχι οι μηχανές αναζήτησης.

Δουλειά της Google είναι σαρώσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας έτσι ώστε να διαμορφώσει αν αυτό είναι σαφές, νόμιμο και ενδιαφέρον για το κοινό. Σημαντικός παράγοντας για αυτή τη διαδικασία αποτελούν τα keywords, δηλαδή οι λέξεις κλειδιά που αφορούν τη βασική θεματολογία της ιστοσελίδας σας.

Ρόλος τους είναι να βοηθούν τον χρήστη να διαβάσει κάτι που τον αφορά προκειμένου να βρει αυτό που ψάχνει ή κάτι που αναζητά. Όλη αυτή η διαδικασία δείχνει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αξιοποιούνται οι λέξεις-κλειδιά που εντάσσεται στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας: θέλει σωστή τοποθέτηση και όχι κατάχρηση!

Μην ξεχνάτε: στο τέλος της ημέρας, η διαμόρφωση ενός ιδανικού SEO friendly περιεχομένου ιστοσελίδας είναι αυτή που θα έχει προσελκύσει τους περισσότερους ανθρώπους.

5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

2. Βελτιώνετε διαρκώς τα κείμενά σας

Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα! Η καθημερινή δουλειά και επιμέλεια στα κείμενα της ιστοσελίδας σας είναι ο τρόπος  για να “χτίσετε” σταδιακά τη δική σας διαδικτυακή Ρώμη.

Ο λόγος είναι ότι το περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα αποτελεί κάτι δυναμικό. Γι’ αυτό απαιτεί την ανάλογη ανανέωση και διόρθωση μέρα με τη μέρα, έτσι ώστε να προσεγγίσει σταδιακά το υψηλότερο επίπεδο που μπορεί να φτάσει.

Σκεφτείτε σαν να το σμιλεύετε, προκειμένου να του δώσετε το υπέροχο σχήμα που διαμορφώνετε στο μυαλό σας για την ιστοσελίδα σας. Αυτό υποστηρίζουν νέες έρευνας ανάλυσης: το ποιοτικό περιεχόμενο δημιουργείται συνήθως σταδιακά μέσα από τη συνεχή επεξεργασία.

Επεμβαίνοντας συχνά στα κείμενα της ιστοσελίδας, πετυχαίνετε:

  • εξάλειψη από περιττές φράσεις που «φορτώνουν» άσκοπα τα κείμενα της ιστοσελίδας σας
  • καλύτερη διατύπωση σε όσα περιγράφετε
  • να δώσετε συχνές αφορμές στις μηχανές αναζήτησης να ασχοληθούν μαζί σας
5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

3. Αποκτήστε κείμενα με δυναμική μορφή!

Εσάς θα σας τραβούσε να διαβάσετε από το κινητό σας ένα άρθρο που θα είχε πολλά και μικρά γράμματα και βαρετή μορφή;

Ακόμα κι αν ξέρατε ότι μέσα σε αυτό θα βρείτε αυτό που αναζητάτε, η απάντηση είναι ότι πιθανότατα η ανάγνωσή σας δεν θα ξεπερνούσε τις δύο σειρές!

Λογικό! Η περιήγηση σε μια ιστοσελίδα συνήθως στηρίζεται στην ταχύτητα με την οποία μπορεί κανείς να βρει αυτό που αναζητά. Ειδικά αν πρόκειται για περιήγηση από την περιορισμένη οθόνη ενός κινητού.

Ένα πυκνό κείμενο με επαναλαμβανόμενη μορφή, χωρίς ευδιάκριτες λέξεις, τίτλους, τονισμένες τις βασικές λέξεις, που δεν θα καθοδηγεί τον αναγνώστη στο στόχο, δυσκολεύοντας τη διαδικασία ανάγνωσης, είναι βέβαιο ότι θα απομακρύνει τον χρήστη.

Αυτές τις αρνητικές συνέπειες θα τις διαπιστώσετε σίγουρα στα αποτελέσματα του SEO της ιστοσελίδας σας. Θυμηθείτε τι είπαμε στην αρχή: η Google επιθυμεί για τους χρήστες της ένα “σαφές, νόμιμο και ενδιαφέρον” περιεχόμενο.

Πόσο πολύ μπορείτε να τα πετύχετε και τα τρία, αν το κοινό εγκαταλείπει νωρίς τη σελίδα σας επειδή είναι βαρετή στην ανάγνωση;

  • Προσθέστε ενδιάμεσους τίτλους
  • Τονίστε τις βασικές λέξεις που αναδεικνύουν τη θεματολογία που έχει το περιεχόμενό σας
  • Επιλέξτε την κατάλληλη γραμματοσειρά (ακόμα και το χρώμα)

Διαμορφώστε την εικόνα που παρουσιάζει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας έτσι ώστε να κάνει ελκυστική και εύκολη την εμπειρία ανάγνωσης του χρήστη, παρατείνοντας την παραμονή του.

5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

4. Επιλέξτε τίτλους που τραβάνε την προσοχή!

Επειδή μόλις μιλήσαμε για τίτλους, ήρθε η ώρα για ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα σε ένα περιεχόμενο ιστοσελίδας: Ποια είναι η σωστή φράση για να προσελκύσετε έναν αναγνώστη μόλις διαβάσει;

Ένα τεράστιο ποσοστό από τους χρήστες του διαδικτύου είναι αποδεδειγμένο ότι κλικάρουν σε κείμενα κρίνοντας σχεδόν αποκλειστικά και μόνο από τον εντυπωσιακό τίτλο τους!

Αυτό το δεδομένο αποδεικνύει πόσο βασικό συστατικό επιτυχίας για τα κείμενα της ιστοσελίδας σας είναι ο εντυπωσιακός τίτλος, που προϊδεάζει ανάλογα για το περιεχόμενο που ακολουθεί.

Προσοχή όμως: αν το περιεχόμενο που ακολουθεί δεν είναι το ίδιο ενδιαφέρον ή είναι ακόμα και ψευδές, τότε κινδυνεύετε να εκτεθείτε και να προκαλέσετε σημαντική ζημιά στη διαδικτυακή σας εικόνα!

Το ίδιο χρήσιμο είναι επίσης να χρησιμοποιείτε υπότιτλους ανάμεσα στο κείμενο! Με αυτό τον τρόπο χωρίζετε το κείμενο σε ενότητες, δείχνοντας με τον πιο σαφή τρόπο στον χρήστη τι είναι αυτό που θα διαβάσει σε κάθε μικρή παράγραφο.

Πέρα όμως από εύκολο στην ανάγνωση, οι υπότιτλοι κάνουν ακόμα πιο όμορφη και τη διαμόρφωση του περιεχόμενου της ιστοσελίδας. “Σπάνε” τη βαρετή, μακροσκελή και πυκνή διάταξη ενός κειμένου, δημιουργώντας μια άνετη και ενδιαφέρουσα πλοκή.

5 copywriting SEO tips που βελτιώνουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο

5. Γράψτε με σωστή ορθογραφία για να φανείτε αξιόπιστοι

Θα σας φαινόταν αξιόπιστο ένα κείμενο με τίτλο: “Βρήτε τα καλίτερα προϊόντα εδό”; Το ερώτημα δεν θέλει απάντηση! Ακόμα και τις καλύτερες τιμές να διαθέτει το website eshop σας, πολύ δύσκολα θα προσελκύσει κοινό με αυτά τα χοντρά λάθη!

Μια τέτοια αστοχία επηρεάζει άμεσα το κοινό και αυτομάτως σχηματίζει αρνητική εντύπωση για την ιστοσελίδα σας. Και ποιος είναι ο αντίκτυπος; Μα φυσικά η αρνητική βαθμολόγηση της σελίδας από τις μηχανές αναζήτησης!

Σκοπός της ορθογραφημένης σύνταξης στα κείμενα της ιστοσελίδας σας είναι να εμπνεύσει σιγουριά και αξιοπιστία στο κοινό. Αν ένα κείμενο δεν μπορεί να μιλήσει σωστά για κάτι, τότε με ποιο τρόπο θα εμπνεύσει το κοινό για το θέμα του;

Πριν δημοσιεύσετε οτιδήποτε, ελέγξτε την ορθογραφία σας!

ΥΓ: Ειδικά στους τίτλους!