Επιχειρησιακό Λογισμικό
ERP - CRM
Αυτοματοποιήστε και απογειώστε την επιχείρησή σας!

Επιχειρησιακό Λογισμικό – ERP – CRM

SoftOne_logo2

Η Soft One Technologies ασχολείται αποκλειστικά με business software, τις υπηρεσίες και τεχνολογίες που σχετίζονται με αυτό. Προσφέρει καινοτομικές, ολοκληρωμένες λύσεις μηχανογράφησης που ενσωματώνουν την παροχή υπηρεσιών. Οι λύσεις της Soft One δίνουν μία πληρότητα στο σύστημα κάθε επιχείρησης, στο οποίο ο επιχειρηματίας μπορεί να έχει τη πληροφόρηση που χρειάζεται για να ενεργήσει γρήγορα, με εύκολους χειρισμούς χωρίς την ανάγκη παρουσίας εξειδικευμένου τεχνικού. Το SoftΟne είναι ένα ψηφιακό πληροφοριακό σύστημα που ενοποιεί λειτουργίες E.R.P., Μισθοδοσίας, Διαχείρισης Προσωπικού, C.R.M., Επιχειρηματικών Διαδικασιών και Διασφάλισης Ποιότητας. Αναλαμβάνουμε με συνέπεια και αποτελεσματικότητα την εγκατάσταση και παραμετροποίηση των εφαρμογών της Softone στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης με επαγγελματισμό και ανταγωνιστικές τιμές. Αναλυτικές Υπηρεσίες υποστήριξης:

      • Μεταφορά στοιχείων (πελάτες, υπόλοιπα πελατών, αποθήκη) από παλαιότερες εφαρμογές.
      • Μεθοδική ανάλυση καταγραφή και αποτύπωση των απαιτήσεων.
      • Παραμετροποίηση εφαρμογών στις απαιτήσεις της επιχείρησης.
      • Δημιουργία επιπέδων πρόσβασης χρηστών.
      • Λεπτομερής εκπαίδευση σε θέματα που αφορούν τη κάθε εγκατάσταση ξεχωριστά.
      • Τηλεφωνική & Απομακρυσμένη Υποστήριξη.

Η SoftOne παρουσιάζει τη νέα γενιά business λογισμικού Soft1 με την έκδοση Soft1 Open Enterprise Edition. Με πρωτοποριακές τεχνολογίες και νέες web & mobile εφαρμογές, η νέα έκδοση διευρύνει τις δυνατότητες του λογισμικού Soft1 και επιτρέπει την αξιοποίηση λύσεων «επιχειρησιακής φορητότητας» που ικανοποιούν όλες τις απαιτήσεις εργασίας εκτός γραφείου.

softone-right3
softone-left

H έκδοση Soft1 Open Enterprise Enterprise υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο τις λειτουργίες της σύγχρονης «ανοικτής επιχείρησης» και επιτρέπει την ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση σε δεδομένα της επιχείρησης από παντού, την αυτοματοποίηση διαδικασιών συνεργασίας με πελάτες και προμηθευτές, την πλήρη διασύνδεση με άλλα συστήματα και εφαρμογές και την εύκολη προσαρμογή λειτουργικότητας για άμεση ανταπόκριση στις προκλήσεις της αγοράς. Οι νέες web & mobile εφαρμογές είναι άμεσα αξιοποιήσιμες σε μηχανογραφικές εγκαταστάσεις Soft1, ανεξάρτητα από το μοντέλο λειτουργίας τους (on-premise ή στο cloud! Εύκολα, οικονομικά και χωρίς τις τεχνικές πολυπλοκότητες που παρουσιάζονται σε εναλλακτικές προσεγγίσεις! Κάθε επιχείρηση μπορεί τώρα με το λογισμικό Soft1 να επιτύχει σημαντική μείωση λειτουργικού κόστους και να ενισχύσει σημαντικά την παραγωγικότητα των στελεχών της, την αποδοτικότητα των λειτουργιών της, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της Με αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής, πρωτοποριακή λειτουργία στο cloud και νέες δυνατότητες για λύσεις mobility, το λογισμικό Soft1 εξελίσσεται συνεχώς και προσφέρει ένα σύγχρονο μοντέλο μηχανογράφησης, με ουσιαστικά οφέλη και πλεονεκτήματα για τη σημερινή «ανοικτή επιχείρηση».

Το Soft1 ERP είναι ένα σύγχρονο business λογισμικό που προσαρμόζεται απόλυτα στις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης. Με τεχνολογίες αιχμής και πλούσια λειτουργικότητα, το Soft1 ERP προσφέρει business λύσεις με ουσιαστικά οφέλη και πλεονεκτήματα.

Μειώστε σημαντικά το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής σας και αποκτήστε απόλυτο έλεγχο για να βελτιώσετε την συνολική αποδοτικότητα τ των υπηρεσιών που παρέχετε.

Δοκιμάστε το Soft1 ERP εντελώς ΔΩΡΕΑΝ

Slider_Soft1 FREE TRIAL(1)

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε κάποια demo βιντεάκια παρουσίασης του λογισμικού SoftOne :

Soft1 CRM Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Soft1 Open Enterprise Edition

Soft1 ERP Σύνδεση με Τηλεφωνικά Κέντρα

SoftOne - Soft1 on Windows Azure

Epsilonnet – Σειρά Pylon – Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων

Βρείτε την λύση που σας ταιριάζει ανάμεσα στις ολοκληρωμένες σειρές προγραμμάτων της Epsilon Net.

Ελάτε στον κόσμο του PYLON!

Τιμοκατάλογος Epsilonnet PYLON 2016

Γνωρίστε τον ψηφιακό κόσμο, χωρίς περιορισμούς…

Η τεχνολογική υπεροχή του PYLON είναι εμφανής από τη στιγμή της εγκατάστασής της. Μία υπερσύγχρονη πλατφόρμα που αναπτύχθηκε σε Microsoft .net Framework 4.5 για μέγιστη ταχύτητα, σταθερότητα και ασφάλεια των δεδομένων σας.

O χρόνος που απαιτείται για την εκπαίδευση των υπαλλήλων σας είναι πολύ μικρός, μειώνοντας έτσι το κόστος μετάβασής τους από το προηγούμενο σύστημα.

Το software προσαρμόζεται στην επιχείρησή σας και όχι η επιχείρησή σας στο software. Προσθέτοντας νέα δεδομένα εκεί που τα χρειάζεστε, αναπτύσσετε νέους κανόνες και ελέγχους για να εξασφαλίσετε τη λήψη αποφάσεων πάνω σε αληθινά δεδομένα.

Είναι σχεδιασμένο ώστε να κατευθύνει «διαισθητικά» τον χρήστη, εκμεταλλευόμενο την υφιστάμενη εξοικείωσή του με το λειτουργικό σύστημα Windows ή τις εφαρμογές της σουίτας Microsoft Office.

Η ειδικά μελετημένη αρχιτεκτονική άντλησης δεδομένων στοχεύει στο να σας προσφέρει έγκυρη πληροφόρηση από προηγούμενες περιόδους με απαράμιλλη ταχύτητα και αμεσότητα, ώστε να εντοπίζετε εύκολα και απλά τα σημεία στα οποία πρέπει να επικεντρωθείτε.

Επιμέρους ενότητες για την Epsilonnet είναι:

pyloc_commercial

Εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης που καλύπτει όλη την γκάμα των εμπορικών επιχειρήσεων.

Pylon_services

Εμπορική εφαρμογή με εξειδίκευση στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών και τους ελεύθερους επαγγελματίες.

pylon_retail

Εύκολη και γρήγορη στην εκμάθηση, λύση μηχανογράφησης για την ευρύτερη αγορά της λιανικής με την υποστήριξη της Epsilon Net.

pylon-crm

Εφαρμογή διαχείρισης σχέσεων πελατολογίου που προσαρμόζεται στις ανάγκες και το μέγεθος κάθε επιχείρησης.

pylon-restaurant

Εφαρμογή που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης.

pylon_hospitality

Εφαρμογή της Epsilon Net που καλύπτει όλες τις ανάγκες του κλάδου της φιλοξενίας.

pylon_business_accounting

Μια εφαρμογή για όλα τα υποσυστήματα που αφορούν την Οικονομική Διεύθυνση μίας επιχείρησης

Odoo (OpenERP) – Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων ανοικτού κώδικα

To Odoo (openERP) είναι ένα σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) ανοικτού κώδικα. Είναι κατάλληλο για να χρησιμοποιηθεί για την μηχανογράφηση επιχειρήσεων και οργανισμών διότι περιέχει ολοκληρωμένους Λογιστικούς, Εμπορικούς και Διαχειριστικούς μηχανισμούς. Είναι μεταφρασμένο στην Ελληνική γλώσσα και εναρμονίζεται με τον Ελληνικό Φορολογικό Μηχανισμό. Το Odoo ξεκίνησε το 2002 από έναν Βέλγο φοιτητή, τον Fabien Pinckaers, ο οποίος αρχικά είχε δημιουργήσει το TinyERP. Το πρόγραμμα αυτό σημείωσε πολύ μεγάλη απήχηση στις επιχειρήσεις και με τη συνεισφορά της κοινότητας ανοιχτού λογισμικού, εξελίχθηκε και μετονομάστηκε σε Odoo. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξαρτήτως αντικειμένου και μεγέθους, τόσο από μεγάλες επιχειρήσεις όσο και από μικρές. Έφτασε να χρησιμοποιείται από απαιτητικές εταιρείες όπως: η Whirlpool, η Morison, τα Γαλλικά Ταχυδρομεία, το Βελγικό Εμπορικό Επιμελητήριο κ.α. Το Odoo καλύπτει όλες τις απαιτήσεις μηχανοργάνωσης μιας επιχείρησης, με διαχείριση πωλήσεων, οικονομική διαχείριση, λογιστική διαχείριση, διαχείριση έργου κλπ. Είναι δομημένο με αρθρώματα (υποσυστήματα), που κάνουν πολύ απλό τον τρόπο εισαγωγής δεδομένων και τον τρόπο χρήσης της εφαρμογής. Έτσι, το Odoo, προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησης ανάλογα με τα αρθρώματα που επιλέγονται.
Μέχρι στιγμής υπάρχουν 500 περίπου αρθρώματα σε 25 γλώσσες, για διάφορες χρήσεις. Ο εξυπηρετητής είναι γραμμένος σε Python. Ως βάση δεδομένων χρησιμοποιεί την PostgreSQL. Περιλαμβάνει λογαριασμούς Αναλυτικής και Γενικής Λογιστικής. Το Ελληνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο έχει ήδη ενσωματωθεί. Πάνω στο Odoo έχει στηθεί και το Hospital (λογισμικό ανοικτού κώδικα οργάνωσης Ηλεκτρονικού Ιατρικού Φακέλου (EMR) και οργάνωσης Νοσοκομείου).

Επιμέρους ενότητες προγράμματος μηχανογράφησης:

CRM

CRM

Ενισχύστε τις πωλήσεις, την παραγωγικότητα, αυξήστε το κέρδος σας και τα έσοδα σας

Σημείο Λιανικής Πώλησης

Σημείο Λιανικής Πώλησης

Touchscreen εφαρμογή για καταστήματα

Project Management

Project Management

Οργανώστε τις εργασίες σας σε ομάδα

Λογιστική

Λογιστική

Όλες οι λειτουργίες που χρειάζονται για την επιχείρησή σας

Ανθρώπινοι Πόροι

Ανθρώπινοι Πόροι

Διαχείριση Ανθρώπινων πόρων, του πιο σημαντικού κεφαλαίου μιας επιχείρισης

Διαχείρηση Αποθήκης

Διαχείρηση Αποθήκης

Ένα επαναστατικό σύστημα διαχείρισης και καταγραφής εμπορευμάτων

Πωλήσεις

Πωλήσεις

Δημιουργήστε Προσφορές και μετατρέψτε τις σε τιμολόγια με ένα κλικ

Παραγωγή

Παραγωγή

Διαχειριστείτε προδιαγραφές παραγωγής και παρακολουθήστε εντολές παραγωγής

Αγορές

Αγορές

Αυτοματοποιήστε τις αγορές σας από τους προμηθευτές σας

Server – Fax χωρίς χαρτί – για πολλούς χρήστες

Το λογισμικό των Fax Server σας επιτρέπει να στείλετε και να λάβετε φαξ σε περιβάλλον δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών, χρησιμοποιώντας ένα απλό μόντεμ συνδεδεμένο σε μια απλή τηλεφωνική γραμμή. Η χρήση του λογισμικού είναι απλή και σας προσφέρει επίσης τη δυνατότητα αποστολή φαξ σε ομάδα ή σε επαφές από τον κατάλογό σας. Ο διακομιστής φαξ παραλαμβάνει αυτόματα τα εισερχόμενα φαξ, στη συνέχεια, τα εκτυπώνει ή τα προωθεί στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του κάθε χρήστη. Τα εξερχόμενα φαξ υποβάλλονται στον διακομιστή από τον κάθε χρήστη μέσω της εφαρμογής πελάτη (Client) που τρέχει στους σταθμούς εργασίας (π.χ. Windows). Οι χρήστες ειδοποιούνται αυτόματα για νέα εισερχόμενα fax αλλά για την πρόοδο των εξερχόμενων φαξ.

0
13 χρόνια εμπειρίας
0
Πελάτες
0
Καφέδες

Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας