"Ποτέ ξανά ένα λογισμικό δεν έκανε τη διαχείριση της επιχείρησής σας ευκολότερη"
Συνδεθείτε με την #1 εφαρμογή για την εστίαση

Συνδεθείτε με την #1 εφαρμογή για την εστίαση

Το simple παίζει παντού! ... Windows, Android, iOS & Cloud

Συμβατό με όλες τις συσκευές ... μπορείτε να λαμβάνετε τις παραγγελίες σας σε οποιονδήποτε υπολογιστή αλλά και στις android και apple συσκευές που έχετε ήδη, χωρίς να ξοδεύετε χρήματα σε πανάκριβες pda συσκευές.

simple

Το simple παίζει παντού!
Android, iOS και Cloud

Συμβατό με όλες τις φορητές συσκευές android και apple, δεν χρειάζεται πια να ξοδεύετε χρήματα σε πανάκριβες και αναξιόπιστες pda συσκευές.

Kαι εκατοντάδες άλλες λειτουργίες που θα απογειώσουν την επιχείρησή σας

Πολύ εύκολο στην εκμάθηση

Πρόσβαση στατιστικών μέσω cloud

Παρακολούθηση εκπτώσεων & ακυρώσεων

Extra features για αλυσίδες καταστημάτων

Συμβατό με τις συσκευές που ήδη έχετε

Online παρακολούθηση αποθέματος

Έχετε συσκευή iOS ή Android;
Κατεβάστε το DEMO από τα δύο εικονίδια:

Έχετε συσκευή iOS ή Android;
Κατεβάστε το DEMO από τα δύο εικονίδια:

Διαχειριστείτε την επιχείρησή σας από παντού!

Επαγγελματικό πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας Simple και βρεθείτε online με την επιχείρησή σας από οποιαδήποτε συσκευή υπολογιστή, κινητό ή tablet! Κερδίστε χρόνο εκτελώντας όλες τις τακτικές επαγγελματικές υποχρεώσεις σας με ευκολία όπου και να βρίσκεστε.

Η πορεία της επιχείρησής σας με στατιστικά!

Αποκτήστε πρόσβαση σε αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για την πορεία της επιχείρησής σας, ελέγχοντας μέσα από εύχρηστα γραφήματα, όλες τις έγκυρες πληροφορίες που χρειάζεστε. Εκτυπώστε στατιστικά φύλλα με ακριβή δεδομένα και μετατρέψτε τα στον καλύτερο εργαλείο για τα επόμενα βήματα σας!

Πιο ευκολα απο ποτέ

Το πρόγραμμα ασύρματης παραγγελιοληψίας είναι εύκολα διαχειρίσιμο χωρίς να απαιτείται εκπαίδευση! Με την καθοδήγηση του έμπειρου προσωπικού μας, εγγυόμαστε ότι ακόμα και χρήστες που θα έρθουν πρώτη φορά σε επαφή με software θα ανταποκριθούν άμεσα!

Ασφάλεια σε κάθε συναλλαγή!

Σύστημα παρακολούθησης εκπτώσεων και ακυρώσεων που επιτρέπει σε κάθε επιχειρηματία να ελέγχει απόλυτα τις συναλλαγές που αφορούν άμεσα στην επιχείρησή του, ώστε να μην χάνει ούτε ευρώ!

Το πιο εξελιγμένο πρόγραμμα παραγγελιοληψίας για να κάνετε την διαχείριση της επιχείρησής σας την πιο εύκολη υπόθεση!

Slide

Μόνο εσείς βλέπετε τα νούμερα της επιχείρησής σας

Τυπώστε εύκολα, έξυπνα στατιστικά φύλλα

Παρακολουθήστε κάθε υπάλληλο ή προιόν χωριστά

Δείτε τα πάντα απο όπου και αν βρίσκεστε απο την προσωπική σας συσκευή

Με πανεύκολο interface πείτε αντίο στο αργό service και τα λάθη στις παραγγελίες

Live

Live

Εκτύπωση παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο!

Log

Log

Ιστορικό κινήσεων για εύκολη αναζήτηση

TakeOut

TakeOut

Γρήγορη διαχείριση των πακέτων

Easy Hardware

Easy Hardware

Συμβατό με όλες τις συσκευές Android και Apple!

One touch

One touch

Παραγγελίες με το ένα χέρι

Discount

Discount

Εξουσιοδοτημένοι χρήστες μπορούν να κάνουν εκπτώσεις

Shift Report

Shift Report

Αναλυτική αναφορά στο τέλος της βάρδιας

Split

Split

Πληρωμή παραγγελίας τμηματικά

Shift Report

Shift Report

Αναλυτική αναφορά στο τέλος της βάρδιας

Simple Analysis

Απλοποιείστε τη διαχείριση της επιχείρησής σας! Αποκτήστε τα κατάλληλα στοιχεία και σχεδιάστε το μέλλον της με σιγουριά!

Feedback: Μετρήστε την άποψη των πελατών σας με κουπόνια που βγαίνουν αυτόματα σε τυχαίες παραγγελίες από το Simple.

Selfie: Τώρα οι πελάτες σας μπορούν να παραγγείλουν από το κινητό τους

Loyalty System: Κάντε τους πελάτες σας να έρθουν ξανά και ξανά χρησιμοποιώντας σύστημα επιβράβευσης

Τιμοκατάλογος Simple

Simple Live
  • Βασικό πακέτο Simple Live. Δεν απαιτείται αρχικό κόστος αγοράς.
  • Πακέτο Στατιστικών για το Simple Live online στο cloud από παντού
  • Πακέτο παρακολούθησης αποθήκης για το Simple Live
  • Εφαρμογή παραγγελίας απο το κινητό του πελάτη
  • Εφαρμογή για τη γνώμη των πελατών σας για το Simple Live
  • Εφαρμογή διαχείρισης εσόδων εξόδων
  • Εφαρμογή διαχείρισης πελατών και στοιχείων τους για το Simple Live
  • Prepare: Εφαρμογή Virtual Printer (Kitchen Display System). Σύστημα οθόνης κουζίνας/τσεκ σε Android

Ξεκινήστε σήμερα από

€ 39/ μήνα
  • 39€/μήνα
  • 0€
  • 9€/μήνα
  • 10€/μήνα
  • 4€/μήνα
  • 4€/μήνα
  • 0€
  • 49€

Κάθε μέρα ένα νέο κατάστημα μπαίνει στον κόσμο του Simple

0
13 χρόνια εμπειρίας
0
Πελάτες
0
Καφέδες

Δοκιμάστε το Simple στην δική σας επιχείρηση και δείτε άμεσα αποτελέσματα!

Εστιατόρια

Delivery

Αποθήκη

Ηλεκτρονικός κατάλογος

Τιμές

Πανέξυπνο interface για πανεύκολη χρήση!

Τέλος πια στα λάθη των παραγγελιών και το αργό sevice. Απλοποιείστε τη διαχείριση της επιχείρησής σας και δείτε τα νούμερά σας να απογειώνονται με το πιο έξυπνο πρόγραμμα εστίασης.

Συναλλαγές εύκολα, γρήγορα και με έως και 0% προμήθεια!

Πείτε αντίο πλέον στις POS συσκευές! H Simple σας προσφέρει την δυνατότητα να πραγματοποιείτε τώρα όλες τις συναλλαγές σας με όλες τις κάρτες, με τις συσκευές που χρησιμοποιείτε για τις παραγγελίες σας, απολαμβάνοντας παράλληλα την καλύτερη προμήθεια της αγοράς.

Έξυπνος έλεγχος, εύκολη διαχείριση, μοναδικές δυνατότητες!

Με τη σουίτα Simple Live τώρα μπορείτε να έχετε τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής σας! Με online logbook και πλήρως αυτοματοποιημένες λειτουργίες, παρακολουθήστε κάθε κίνηση λαμβάνοντας λεπτομερείς αναφορές εσόδων – εξόδων, εκπτώσεις, κεράσματα, ακυρώσεις και αναφορές για το λογιστήριο.

Έλεγχος αποθήκης ανά πάσα στιγμή εύκολα και απλά!

Κάνε τον έλεγχο της αποθήκης σου παιχνιδάκι με το Cloud σύστημα αποθήκης της Simple! Με εξειδικευμένες λειτουργίες όπως live παρακολούθηση των αποθεμάτων, παρακολούθηση διακύμανσης τιμής και αναφορές foodcost, μπορείς να περιορίσεις την ζημία της επιχείρησης σου και να μεγιστοποιήσεις τα έξοδά σου σε χρόνο dt. Ενώ η λειτουργία αυτόματης παραγγελίας στους προμηθευτές μέσω e-mail θα σου λύσει τα χέρια!

Εργαλεία marketing για…ευχαριστημένους πελάτες!

Τώρα με το Simple μπορείς να κάνεις προσφορές, να στέλνεις εκπτωτικά κουπόνια αλλά και να βγάζεις κάρτες μέλους με μοναδικά προνόμια για να κρατάς τους πελάτες σου πιστούς στην επιχείρησή σου.
Ακόμα, με τη το feedback λειτουργία μπορείς να δημιουργήσεις ανώνυμα ερωτηματολόγια για τους πελάτες σου συνδεδεμένα με τις παραγγελίες τους. Έτσι, εκτός από τις αξιολογήσεις θα μπορείς να έχεις αναλυτικά στατιστικά, αφού θα ξέρεις τι παρήγγειλαν αλλά και πότε και από ποιόν εξυπηρετήθηκαν.

Έξυπνος έλεγχος, εύκολη διαχείριση, μοναδικές δυνατότητες!

Με τη σουίτα Simple Live τώρα μπορείτε να έχετε τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής σας! Με online logbook και πλήρως αυτοματοποιημένες λειτουργίες, παρακολουθήστε κάθε κίνηση λαμβάνοντας λεπτομερείς αναφορές εσόδων – εξόδων, εκπτώσεις, κεράσματα, ακυρώσεις και τις κατάλληλες αναφορές για το λογιστήριο.

Έξυπνα σημεία πώλησης!

Με τα αυτόματα σημεία πώλησης της Simple τώρα μπορείτε να διαχειριστείτε καλύτερα τον όγκο των παραγγελιών σου και να αποσυμφορήσετε τα ταμεία σας. Με λειτουργίες όπως η πληρωμή με κάρτα και η υποστήριξη τραπεζιών και takeout , αφήστε τους πελάτες σου να κάνουν μόνοι τους την παραγγελία τους επιλέγοντας μέσα από το μενού κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο!

Εκσυγχρονισμός με το Simple Prepare!

Χρησιμοποιήστε τώρα οθόνες αντί για εκτυπωτή για αποδοτικότερη διαχείριση και βελτιώστε την οργάνωση της επιχείρησής σας. Πληροφορηθείτε για τους χρόνους σερβιρίσματος και τον χρόνο προετοιμασίας του κάθε πιάτου στην κουζίνα.

Delivery

Κάντε την εξυπηρέτηση σας παιχνιδάκι!

Η ταχύτητα της εξυπηρέτησης αποτελεί βασικότατο παράγοντα για την ικανοποίηση των πελατών σας. Δείτε τώρα αναλυτικά στον χάρτη τις περιοχές στις οποίες σας προτιμάνε και τις αποστάσεις που κάνει ο κάθε διανομέας.
Λάβετε τις παραγγελίες σας τηλεφωνικά αλλά και online και βελτιώστε την οργάνωση του στόλου σας. Με την καρτέλα πελάτη και το ενσωματωμένο σύστημα πόντων θα ξέρετε κάθε στιγμή όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

OnLine εφαρμογή για delivery παραγγελίες χωρίς προμήθεια!

Η υπηρεσία My Food Online της Simple δίνει την δυνατότητα στους πελάτες σου να παραγγέλνουν από το κατάστημά σου online μέσα από την ολόδική σου πλατφόρμα, χωρίς προμήθειες σε τρίτους και χωρίς να μοιράζεσαι τον τζίρο που σου ανήκει.

  • Χωρίς ποσοστό του τζίρου σας σε τρίτους
  • Φωτογραφίες των προϊόντων σας
  • Δυνατότητα σύνδεσης μέσω Facebook
  • Πολυγλωσσικός κατάλογος

Αποθήκη

Simple Live Pos για έξυπνη διαχείριση αποθήκης

Με το σύστημα online αποθήκης Simple Live Pos, θα έχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για την παραγωγή σας ανά πάσα στιγμή.

Cloud

Το cellar είναι cloud! Αυτό σας δίνει την δυνατότητα να έχετε πρόσβαση σε αυτό από οπουδήποτε και όχι μόνο από τον υπολογιστή του καταστήματος. Ακόμα και από το κινητό σας ή το τάμπλετ σας. Μπορείτε ακόμα να διαχειρίζεστε περισσότερες από μία αποθήκες από την συσκευή σας και να κάνετε τις παραγγελίες σας από το σπίτι.

Αποθήκη

OnLine Παραγγελίες

Η υπηρεσία My Food Online της Simple δίνει την δυνατότητα στους πελάτες σου να παραγγέλνουν από το κατάστημά σου online μέσα από την ολόδική σου πλατφόρμα, χωρίς προμήθειες σε τρίτους και χωρίς να μοιράζεσαι τον τζίρο που σου ανήκει.

Με το Cellar μπορείτε να απλοποιήσετε την διαδικασία παραγγελιών και παραλαβών για τα καταστήματά σας. Το Cellar έχει την δυνατότητα να ελέγχει τα αποθέματά σας και να βγάζει παραγγελίες ανά προμηθευτή σύμφωνα με τις οδηγείς σας αλλά και να ενημερώνει τους προμηθευτές σας μέσω e-mail!

Παρακολούθηση τιμών

Άμεση ενημέρωση της τιμής του προϊόντος σε περίπτωση αλλαγής από τον προμηθευτή. Ιστορικό διακύμανσης τιμών για όλα τα προϊόντα.

Έλεγχος φύρας

Αναφορές χαμένων ποσοτήτων σε κάθε απογραφή για να έχετε έλεγχο της ζημίας σας.

Θεωρητικό VS πραγματικό foodcost

Στατιστικά για το θεωρητικό και πραγματικό foodcost της επιχείρησης για να ελέγχετε πόσο κοντά είστε στην επίτευξη των στόχων σας

Αξιολόγηση μενού
(menu engineering)

Αλγόριθμος αξιολόγησης της απόδοσης foodcost σε συνάρτηση με την αποδοχή του από τους πελάτες σας, για κάθε προϊόν της επιχείρησής σας.

Ηλεκτρονικός Κατάλογος

Τώρα με την υπηρεσία Selifie του Simple Live Pos έχετε τον κατάλογο σας πάντα διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή και πλήρως ενημερωμένο. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο menu σας με ένα απλό σκανάρισμα του qr-code σας και να κάνουν την παραγγελία τους από την συσκευή τους.

  • Υποστήριξη πολλαπλών γλωσσών
  • Φωτογραφίες και πληροφορίες για τα προϊόντα σας
  • Δυνατότητα παραγγελίας από τις συσκευές των πελατών σας

Ηλεκτρονικός Κατάλογος

Τιμές

BASIC

39€ /μήνα

1 Χρήστης

RESTAURANT

61€ /μήνα

3 Χρήστες

Cloud παρακολούθηση αποθήκης

Αναφορές foodcost

Διαχείριση εσόδων εξόδων

DELIVERY

44€ /μήνα

2 Χρήστες

3 Διανομείς

DELIVERY PRO

3 Χρήστες

6 Διανομείς

Παραγγελίες μέσω website και Application

MY SIMPLE

Πες μας τις ανάγκες σου για να φτιάξουμε μαζί το πακέτο που σου ταιριάζει. Μπορούμε να διαμορφώσουμε τη συνδρομή που ταιριάζει στην δική σου επιχείρηση, συνδυάζοντας αριθμό χρηστών και επιλογών όπως οθόνες κουζίνας, online κατάλογος, διαχείριση αποθήκης και άλλα

Όλα τα πακέτα περιλαμβάνουν

  • Διαχείριση Σάλας
  • Διαχείριση Πακέτου
  • Απεριόριστα πόστα εκτύπωσης
  • Πρόσβαση σε αναλυτικά στατιστικά και αναφορές
  • 24ωρη τεχνική υποστήριξη
  • Πρόγραμμα loyalty πελατών
  • Σύνδεση με POS
  • Δωρεάν Updates

Έξτρα υπηρεσίες

  • Διαχείριση cloud αποθήκης
  • Αναφορές foodcost και menu engineering
  • Αναφορές εσόδων εξόδων
  • Ηλεκτρονικός Κατάλογος
  • Αυτόματος πωλητής – Κιόσκι
  • Οθόνη κουζίνας
  • Online παραγγελίες πελατών
  • Delivery application
  • Feedback (γνώμη πελατών)
  • Σύνδεση με e-food