
Επιλέξτε το OC500 για την ωρομέτρηση προσωπικού στη δική σας επιχείρηση & επωφεληθείτε από την πολύ χαμηλή τιμή!

OC500

Με το επιτοίχιο σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού OC500 ενισχύετε την επιχείρησή σας με μια υψηλών προδιαγραφών μη βιομετρική, EM RFID συσκευή για τον έλεγχο πρόσβασης των εργαζομένων. Συνδέεται πολλαπλά με Η/Υ ή άλλα συστήματα και περιλαμβάνει πίνακα ελέγχου πρόσβασης, υποδοχή USB Pen Drive, μεγάλη χωρητικότητα μνήμης για την καταχώρηση χρηστών και εγγραφών-κινήσεων, LCD οθόνη και άνετο πληκτρολόγιο. Λειτουργεί ως αυτόνομος τερματικός σταθμός ωρομέτρησης & ελέγχου πρόσβασης, χωρίς να είναι απαραίτητο να συνδεθεί με H/Y. Η ταυτοποίηση χρηστών πραγματοποιείται πολλαπλά με κωδικό πρόσβασης ή/και εύκολο συνδυασμό με χρήση επαγωγικής κάρτας ή ακόμα και ταυτοποίηση του χρήστη με ηχητικά, οπτικά και φωνητικά μηνύματα. Η έξοδος ρελέ επιτρέπει την σύνδεση με κουδούνι ή ηλεκτρικό / μαγνητικό σύστημα κλειδώματος, ενώ με την είσοδο Wiegand δίνει τη δυνατότητα για σύνδεση εξωτερικής συσκευής ανάγνωσης δακτυλικών αποτυπωμάτων, καρτών ή πληκτρολογίων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
- CPU υψηλής ταχύτητας 32 bit με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
- Εύηχη φωνητική καθοδήγηση μαζί με όλες τις λειτουργίες
- Σύνδεση USB Plug & Play χωρίς να απαιτείται οδηγός
- Σύνδεση TCP / IP
- Λήψη δεδομένων με USB pen drive
- Μεταφορά δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και ηλεκτρονική παρακολούθηση WEB
- Προαιρετικός ενσωματωμένος αναγνώστης καρτών Mifare ή HID
- Διάφορες μέθοδοι ελέγχου ταυτότητας των εργαζομένων
- Εύκολος συνδυασμός κωδικού πρόσβασης και κάρτας
- Δυνατότητα ορισμού κωδικού εργασίας για τον υπολογισμό του διαφορετικών κόστων εργασίας
- Δημόσια και ιδιωτική προβολή σύντομων μηνυμάτων
- Υποστηρίζει τροφοδοσία 12V για ηλεκτρικές / μαγνητικές κλειδαριές
- Έξοδος ρελέ για σύνδεση με κουδούνι, ηλεκτρικό / μαγνητικό σύστημα κλειδώματος ή άλλα συστήματα ελέγχου πρόσβασης
- Τυπική έξοδος Wiegand για ομαλή ενσωμάτωση με τον ελεγκτή πρόσβασης
- Είσοδος Wiegand για σύνδεση εξωτερικής συσκευής ανάγνωσης δακτυλικών αποτυπωμάτων, καρτών ή πληκτρολογίων
- Υποστήριξη πολλαπλών οθονών προβολής και λογισμικού
Βασικός εξοπλισμός συσκευής
- Οθόνη LCD μπλε χρώματος για την προβολή ημερομηνίας και ώρας καθώς και την κατάσταση κίνησης – ωρομέτρησης (είσοδο – έξοδο εργαζομένων ή άλλη).
- Οπτική ένδειξη LED, η οποία σε κατάσταση αναμονής είναι χρώματος μπλε. Έπειτα από επιτυχή ταυτοποίηση εγγεγραμμένου χρήστη αλλάζει σε πράσινη, ενώ μετά από αποτυχία ταυτοποίησης του χρήστη γίνεται κόκκινο.
- Ηχείο για την ακουστική σήμανση και τις φωνητικές λειτουργίες μιας επιτυχούς ή όχι ταυτοποίησης χρηστών, καθώς και για την επιβεβαίωση αλλαγής και αποθήκευσης ρυθμίσεων συσκευής.
- Μεγάλο και εύχρηστο πληκτρολόγιο 16 πλήκτρων με ευδιάκριτα πλήκτρα, που περιλαμβάνει 10 αριθμητικά πλήκτρα (0-9) και 6 πλήκτρα λειτουργιών: [IN/◄] και [OUT/►] για την περιήγηση στο μενού της συσκευής και την επιλογή κάθε κίνησης (είσοδος, έξοδος, κλπ). Το πλήκτρο [M] είναι για την είσοδο στο μενού και τις ρυθμίσεις της συσκευής, το πλήκτρο [Fn] για την εισαγωγή κωδικού έργου, το πλήκτρο [OK] για την επιβεβαίωση και αποδοχή των επιλογών και το πλήκτρο [C] για την ακύρωση επιλογών και επιστροφή στο αρχικό μενού.
- Αναγνώστης για τις επαγωγικές κάρτες EM RFID που είναι απόλυτα συμβατός με κάρτες και μπρελόκ EM RFID 125KHz. Παρέχεται δυνατότητα αλλαγής με αναγνώστη καρτών Mifare Smart Card για κάρτες τύπου Mifare 13,56MHz en ISO/IEC 14443-TypeA (απαιτείται επιπρόσθετος εξοπλισμός για τον προγραμματισμό των καρτών Mifare Smart Card). Η συσκευή είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις κάρτες σε απόσταση περίπου 3cm.
- Εξωτερική θύρα USB Pen Drive για να μπορείτε να μεταφορτώνετε έγγραφα-κινήσεις ή/και εγγεγραμμένους χρήστες σε USB για ανάγνωση από το λογισμικό ή και για την ανάκτηση των εγγεγραμμένων χρηστών στη συσκευή από το λογισμικό μέσω του USB Pen Drive.
- Ρελέ για την σύνδεση με ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά και άλλα συστήματα ελέγχου πρόσβασης.
Τροφοδοσία
Η συσκευή OC500 τροφοδοτείται από τροφοδοτικό 12V 1Α, ή κάθε άλλο σταθεροποιημένο τροφοδοτικό 12V του κοινού εμπορίου, είτε από τη σύνδεση της συσκευής με τον Η/Υ μέσω miniUSB, είτε με επιπρόσθετο εξοπλισμό για τροφοδοσία μέσω δικτύου (PoE). Ο βασικός αντάπτορας περιλαμβάνεται στο πακέτο αγοράς.
Ευέλικτη διαχείριση
- Μπορείτε να διαχειρίζεστε τη συσκευή είτε από το μενού, είτε απομακρυσμένα μέσω σύνδεση με Η/Υ που φιλοξενεί την εφαρμογή διαχείρισης συσκευών.
- Δυνατότητα χρήσης κωδικού που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο τύπο εργασίας για την ταυτοποίηση χρήστη.
- Έλεγχος εγγραφών-κινήσεων σε πραγματικό χρόνο (RealTime Monitoring), όταν η συσκευή επικοινωνεί με την εφαρμογή διαχείρισης συσκευών μέσω δικτύου TCP/IP ή απευθείας μέσω miniUSB.
- Ρύθμιση πολλών καταστάσεων κατά την ταυτοποίηση (είσοδος, έξοδος, διάλειμμα κ.α.) από το λογισμικό.
- Δυνατότητα διαμερισματοποίησης και δημιουργίας ομάδων των χρηστών. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικά τμήματα στα οποία θα ανήκουν συγκεκριμένοι χρήστες.
- Δημιουργήστε προσωπικά και δημόσια μηνύματα για να προβάλλονται μετά από κάθε επιτυχή αναγνώριση των χρηστών.

Χρήση & εγγραφές εργαζομένων
- Η συσκευή διαθέτει δυνατότητα καταχώρησης για έως και 20.000 χρήστες. Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης αποκτά έναν ατομικό κωδικό-χρήστη (UserID), έναν αριθμητικό κωδικό πρόσβασης μέχρι 6 ψηφία (password) και μία επαγωγική κάρτα (RFID). Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συσκευή δεν καταχωρούνται προσωπικά δεδομένα χρηστών, παρά μόνο ο αριθμός χρήστη UserID και τα δεδομένα αναγνώρισης (αριθμός κάρτας ή/και κωδικός πρόσβασης). Οι προαναφερθέντες πληροφορίες των χρηστών βρίσκονται στη συσκευή κρυπτογραφημένες και είναι προσβάσιμες αυστηρά από εξουσιοδοτημένο λογισμικό.
- Η μνήμη της συσκευής μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 200.000 εγγραφές. Μία εγγραφή αφορά σχετική κίνηση εισόδου, εξόδου ή άλλης προδηλωμένης κατάστασης και περιλαμβάνει τον κωδικό χρήστη, την εκάστοτε κίνηση, ημερομηνία και ώρα που πραγματοποιήθηκε και τον αριθμό (ID) συσκευής που διεξάχθηκε. Στις σχετικές εγγραφές δεν καταχωρούνται προσωπικά δεδομένα. Σε περίπτωση που ο ελεύθερος χώρος στη μνήμη εξαντληθεί, τότε η αμέσως επόμενη εγγραφή αυτόματα αντικαθιστά την παλαιότερη. Όλες οι εγγραφές που βρίσκονται στη μνήμη της συσκευής είναι κρυπτογραφημένες και αυστηρά προσβάσιμες μόνο από το εξουσιοδοτημένο λογισμικό.
- Οι αποθηκευμένοι χρήστες και εγγραφές στη συσκευή, δεν διαγράφονται με την απενεργοποίηση της συσκευής ή την απώλεια ρεύματος.
- Η διαδικασία για την αναγνώριση-ταυτοποίηση εγγεγραμμένων χρηστών επιτυγχάνεται πολλαπλά: 1) με τη χρήση επαγωγικής κάρτας, 2) με εφαρμογή κωδικού χρήστη με κωδικό πρόσβασης, 3) με συνδυασμό των παραπάνω μεθόδων (κάρτα και κωδικός πρόσβασης μαζί) αν επιθυμείτε αυξημένο επίπεδο ασφάλειας και εγκυρότητας. Οι ρυθμίσεις για τον τρόπο αναγνώρισης των εγγεγραμμένων χρηστών στη συσκευή γίνονται είτε απευθείας στη συσκευή, είτε από το λογισμικό.
- Μόλις ολοκληρωθεί η επιτυχής αναγνώριση-ταυτοποίηση ενός χρήστη, στην οθόνη της συσκευής εμφανίζεται ο αριθμός χρήστη (UserID) μαζί με τη σχετική ένδειξη έγκρισης “Verified!”, την ίδια στιγμή που η οπτική ένδειξη της οθόνης LED γίνεται πράσινη και παράλληλα ακούγεται το φωνητικό μήνυμα επιβεβαίωσης της αναγνώρισης: “Thank you”.
- Σε περίπτωση που η αναγνώριση του χρήστη αποτύχει, στην οθόνη της συσκευής εμφανίζεται η ένδειξη “Failed” και ακούγεται το αντίστοιχο φωνητικό μήνυμα “Failed”, με την οπτική ένδειξη LED να γίνεται κόκκινη.
- Η συσκευή έχει τη δυνατότητα από το λογισμικό της, να παραβλέπει εγγραφές ίδιου χρήστη εντός συγκεκριμένου χρόνου που ορίζεται από εσάς, για την αποφυγή επαναλαμβανόμενων κινήσεων ή λανθασμένων καταχωρήσεων. Αν ο χρήστης προσπαθήσει για την ταυτοποίησή του εντός του χρόνου αυτού που έχει οριστεί, η φωτεινή ένδειξη LED γίνεται πράσινη και ταυτόχρονα ακούγεται το φωνητικό μήνυμα “Already Pass”. Η παράβλεψη τέτοιων κινήσεων εξοικονομεί χώρο από περιττές κινήσεις-εγγραφές, απλοποιώντας τη διαδικασία.
Δυνατότητα συνδέσεων
- Δυνατότητα σύνδεσης της συσκευής με ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά και άλλα συστήματα ελέγχου πρόσβασης με τη χρήση ενσωματωμένου ρελέ.
- Δυνατότητα σύνδεσης του OC500 με Η/Υ μέσω δικτύου TCP/IP, απευθείας μέσω miniUSB ή σειριακά RS232.
- Πρωτόκολλο επικοινωνίας Wiegand26 με επιπλέον κρυπτογράφηση, είσοδο και έξοδο, για επικοινωνία της συσκευής με πίνακα ελέγχου πρόσβασης, ή άλλα συμβατά συστήματα και συσκευές.
- Σύνδεση με κουμπί εξόδου για το άνοιγμα θυρών όταν η συσκευή OC500 χρησιμοποιείται για την είσοδο σε φυλασσόμενο χώρο (έλεγχος πρόσβασης).

Επιπλέον χαρακτηριστικά
- Υψηλό επίπεδο ασφάλειας για την παραμετροποίηση-αλλαγή ρυθμίσεων των συσκευών, αφού η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται έπειτα από επιβεβαίωση διαχειριστή. Όταν υπάρχει έστω και ένας διαχειριστής στη συσκευή, οι υπόλοιποι εγγεγραμμένοι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης στο μενού, αλλαγής ρυθμίσεων, μεταφόρτωσης εγγραφών στο USB Pen Drive ή ακόμα και απενεργοποίησης της συσκευής.
- Ο χρόνος απενεργοποίησης της συσκευής είναι ρυθμιζόμενος για την καλύτερη δυνατή εξοικονόμηση ενέργειας.
- Δυνατότητα ρύθμισης της έντασης των φωνητικών και των ακουστικών μηνυμάτων (5 επίπεδα έντασης).
- Η συσκευή περιλαμβάνει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και για την αυτόνομη λειτουργία (standalone).
Πιστοποιήσεις και Εγγύηση
- Το τερματικό OC500 φέρει ειδική σήμανση CE και RoHS.
- Παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας 12 μηνών.

CrossChex

Το λογισμικό CrossChex, είναι ένα εξειδικευμένο ευέλικτο σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και ελέγχου πρόσβασης, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς, για τον καλύτερο έλεγχο του ωραρίου των εργαζομένων, σε σύνδεση με ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας προσωπικού. Τα στοιχεία που καταχωρούνται στα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας, μπορούν να αντληθούν ανά πάσα στιγμή από το λογισμικό ωρομέτρησης CrossChex, το οποίο μπορεί να βρίσκεται εγκατεστημένο σε ένα κεντρικό υπολογιστή ή περισσότερους. Το λογισμικό φροντίζει για την καταγραφή του προσωπικού, την σωστή μεταφορά των δεδομένων και την καταχώρηση τους στο αρχείο κινήσεων. Παρέχει επίσης την δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας εργαζομένων με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης υποστηρίζοντας προηγμένες λειτουργίες υπολογισμού υπερωριών και διαχείρισης αδειών. Η ανάγνωση των στοιχείων από τα ηλεκτρονικά ρολόγια παρουσίας γίνεται αυτόματα σε χρόνους που καθορίζονται από τον διαχειριστή του συστήματος.τα πάντα μπορούν εύκολα να αποκτηθούν.