Gemalto | SafeNet eToken 5110: Ασφαλής Διάταξη Δημιουργίας Ψηφιακής Υπογραφής (ΑΔΔΥ)

47.00 χωρίς ΦΠΑ

Κωδικός προϊόντος: eToken-5110 Κατηγορία: Ετικέτες: ,

Safenet eToken 5100: Ασφαλής Διάταξη Δημιουργίας Ψηφιακής Υπογραφής (ΑΔΔΥ) ή αλλιώς USB Token.

Υπηρεσία Απομακρυσμένης Εγκατάστασης USB Token

Υπηρεσία ολοκληρωμένης απομακρυσμένης εγκατάστασης και επίδειξης χειρισμού της συσκευής USB Token (ΑΔΔΥ) και του προγράμματος διαχείρισης.
*Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε την 4η καρτέλα της Περιγραφής παρακάτω.

Περιγραφή

Η συσκευή Safenet eToken 5100 έχει τη μορφή ενός κοινού USB Flash με διαστάσεις 16.4mm / 8.5mm / 40.2mm. Χρησιμοποιείται για την ασφαλή αποθήκευση και χρήση των ψηφιακών πιστοποιητικών σας που χρησιμοποιούνται για την επικύρωση ψηφιακών εγγράφων. Συνδέεται με τον υπολογιστή μέσω θύρας USB επιτρέποντάς σας να υπογράφετε ψηφιακά αρχεία (pdf, word κ.α.). Η απόκτηση Ψηφιακής Υπογραφής είναι διαδικασία η οποία είναι πλέον υποχρεωτική για την συμμετοχή σας σε Διαγωνισμούς του Δημοσίου που διενεργούνται μέσω της πύλης Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. (Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων).

Η συσκευή Safenet eToken 5100 έχει ελεγχθεί ως προς την ορθή λειτουργία και την ασφάλεια της με την χρήση δημοσίου κλειδιού (PKI) της διαδικτυακής πύλης ΕΡΜΗΣ και έχει αναγνωρισθεί ως πιστοποιημένο ΑΑΔΥ από την  Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής (ΥΑΠ) του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Η ψηφιακή υπογραφή απευθύνεται σχεδόν σε όλο το φάσμα των επαγγελματικών κατηγοριών όπως Πολιτικούς Μηχανικούς, Αρχιτέκτονες, Αγρονόμους, Γεωλόγους, Χαρτογράφους, Πολεοδόμους Μηχανικούς, Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, Μηχανολόγους Μηχανικούς, Τοπογράφους, Εκπαιδευτικούς, δημόσιους υπαλλήλους, Ιατρούς, Δικηγόρους, Συμβολαιογράφους, Λογιστές, σε επαγγελματίες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά έγγραφα, συμμετέχουν σε διαγωνισμούς του Δημοσίου και σε απλούς πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να υπογράψουν ηλεκτρονικά έγγραφα.

Για την απόκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού της Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ), μπορείτε να συμβουλευτείτε την επίσημη σελίδα της ΥΑΠ στην οποία περιγράφεται η ακριβής διαδικασία έκδοσής.

Πιστοποιητικό Ασφαλείας: FIPS 140-2 Level 3 (SC chip and OS)
Μνήμη: 80K
Λειτουργικό Σύστημα: Java
Θύρα USB: USB type A: USB 1.1 και USB 2.0
Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών (API): PKCS#11, Microsoft CAPI, PC/SC, X.509 v3 certificate storage, SSL v3, IPSec/IKE, MS minidriver, CNG
Υποστηριζόμενοι Κρυπταλγόριθμοι:

  • 3DES (Triple DES), AES 128/192/256 bit
  • Hash: SHA1, SHA256
  • RSA 1024-bit / 2048-bit
  • Elliptic curves: P-256, P-384, ECDH

Υποστηριζόμενα Λειτουργικά Συστήματα:
Windows 7 (32-bit, 64-bit)
Windows 8 (32-bit, 64-bit)
Windows 8.1 (32-bit, 64-bit)
Windows 10 (32-bit, 64-bit)

* Η ΥΑΠ (Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής) υπάγεται στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Βήμα 1: Προμήθεια ΑΔΔΥ. Προμηθευτείτε από την Easycomtech  το υπερσύγχρονο ΑΔΔΥ της Gemalto | SafeNet eToken 5110 με το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας διασφαλίζοντας προστασία  των ψηφιακών σας πιστοποιητικών.

Βήμα 2: Υποβολή Ηλεκτρονικού Αιτήματος μέσω της Πύλης ΕΡΜΗΣ.

Για την υποβολή του αιτήματος απαιτείται πρώτα η δημιουργία λογαριασμού στην Εθνική Πύλη  ΕΡΜΗΣ με τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet.

Βήμα 3: Μετάβαση σε ΚΕΠ για ταυτοποίηση.

Απαιτείται η επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Επίσης, θα πρέπει να έχετε μαζί σας τα εξής έγγραφα:

α) Φωτοτυπία του εγγράφου ταυτοποίησης (Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο)

β) Συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για την έκδοση των πιστοποιητικών

Βήμα 4: Επεξεργασία Ρυθμίσεων του  Υπολογιστή.

Οι Ρυθμίσεις αφορούν τα εξής:

α) Εγκατάσταση των ψηφιακών πιστοποιητικών των Αρχών Πιστοποίησης και Χρονοσήμανσης

β) Εγκατάσταση του περιηγητή Internet Explorer.

Προσοχή: για την εγκατάσταση των πιστοποιητικών στην ΑΔΔΥ πρέπει κατά τη διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών να είναι εγκατεστημένος ο Internet Explorer έκδοσης 8 έως 10. 

Βήμα 5: Εγκατάσταση απαραίτητων προγραμμάτων.

Βήμα 1: Δημιουργία λογαριασμού στην Εθνική Πύλη  ΕΡΜΗΣ με τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet

Βήμα 2: Υποβολή Ηλεκτρονικού Αιτήματος μέσω της Πύλης ΕΡΜΗΣ.

Βήμα 3: Μετάβαση σε ΚΕΠ για ταυτοποίηση και επικύρωση της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης για την έκδοση των πιστοποιητικών

**Σημειώνεται ότι αυτά τα 3 πρώτα βήματα είναι υποχρεωτικό  να πραγματοποιηθούν μόνο από εσάς για λόγους ταυτοποίησης.

Βήμα 4: Μας αποστέλλετε την Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση και μας γνωστοποιείτε τα στοιχεία πρόσβασης του λογαριασμού σας στην Εθνική Πύλη  ΕΡΜΗΣ. Για πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 649972, να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας στο site ή να μας τα αποστείλετε με mail στο info@easycomtech.gr.

Στην περίπτωση των Μηχανικών θα πρέπει να μας αποστείλετε και τους πρόσβασης στο ΤΕΕ για την Είσοδο και την Υποβολή Ψηφιακού Πιστοποιητικού.

Βήμα 5:  Εισάγουμε τα πιστοποιητικά στο USB Token και το στέλνουμε στον χώρο σας. Μπορείτε επίσης να το παραλάβετε από τα γραφεία μας.

Βήμα 6: Μόλις το λάβετε, καλείτε το τεχνικό τμήμα της Easycomtech ή μας επισκέπτεστε στο γραφείο μας (κατόπιν ραντεβού) για την συνέχιση της διαδικασίας. Αυτή περιλαμβάνει  την προετοιμασία του Η/Υ σας και την  εγκατάσταση των απαραίτητων προγραμμάτων και των ψηφιακών πιστοποιητικών των Αρχών Πιστοποίησης και Χρονοσήμανσης. Έπειτα ακολουθεί εκπαίδευση σχετικά με την διαχείριση και  χρήση του USB Token και του προγράμματος στον Η/Υ σας.

Safenet eToken 5100: Ασφαλής Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής (ΑΔΔΥ).

Η συσκευή Safenet eToken 5100 έχει τη μορφή ενός κοινού USB Flash με διαστάσεις 16.4mm / 8.5mm / 40.2mm. Χρησιμοποιείται για την ασφαλή αποθήκευση και χρήση των ψηφιακών πιστοποιητικών σας που χρησιμοποιούνται για την επικύρωση ψηφιακών εγγράφων. Συνδέεται με τον υπολογιστή μέσω θύρας USB επιτρέποντάς σας να υπογράφετε ψηφιακά αρχεία (pdf, word κ.α.). Η απόκτηση Ψηφιακής Υπογραφής είναι διαδικασία η οποία είναι πλέον υποχρεωτική για την συμμετοχή σας σε Διαγωνισμούς του Δημοσίου που διενεργούνται μέσω της πύλης Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. (Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων).

Η συσκευή Safenet eToken 5100 έχει ελεγχθεί ως προς την ορθή λειτουργία και την ασφάλεια της με την χρήση δημοσίου κλειδιού (PKI) της διαδικτυακής πύλης ΕΡΜΗΣ και έχει αναγνωρισθεί ως πιστοποιημένο ΑΑΔΥ από την  Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής (ΥΑΠ) του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Η ψηφιακή υπογραφή απευθύνεται σχεδόν σε όλο το φάσμα των επαγγελματικών κατηγοριών όπως Πολιτικούς Μηχανικούς, Αρχιτέκτονες, Αγρονόμους, Γεωλόγους, Χαρτογράφους, Πολεοδόμους Μηχανικούς, Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, Μηχανολόγους Μηχανικούς, Τοπογράφους, Εκπαιδευτικούς, δημόσιους υπαλλήλους, Ιατρούς, Δικηγόρους, Συμβολαιογράφους, Λογιστές, σε επαγγελματίες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά έγγραφα, συμμετέχουν σε διαγωνισμούς του Δημοσίου και σε απλούς πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να υπογράψουν ηλεκτρονικά έγγραφα.

Για την απόκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού της Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ), μπορείτε να συμβουλευτείτε την επίσημη σελίδα της ΥΑΠ στην οποία περιγράφεται η ακριβής διαδικασία έκδοσής.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Safenet eToken 5100:

Πιστοποιητικό Ασφαλείας: FIPS 140-2 Level 3 (SC chip and OS)
Μνήμη: 80K
Λειτουργικό Σύστημα: Java
Θύρα USB: USB type A: USB 1.1 και USB 2.0
Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών (API): PKCS#11, Microsoft CAPI, PC/SC, X.509 v3 certificate storage, SSL v3, IPSec/IKE, MS minidriver, CNG
Υποστηριζόμενοι Κρυπταλγόριθμοι:

  • 3DES (Triple DES), AES 128/192/256 bit
  • Hash: SHA1, SHA256
  • RSA 1024-bit / 2048-bit
  • Elliptic curves: P-256, P-384, ECDH

Υποστηριζόμενα Λειτουργικά Συστήματα:
Windows 7 (32-bit, 64-bit)
Windows 8 (32-bit, 64-bit)
Windows 8.1 (32-bit, 64-bit)
Windows 10 (32-bit, 64-bit)

Περιλαμβάνεται o driver Safenet Authentication Client.

* Η ΥΑΠ (Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής) υπάγεται στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Διαδικασία απόκτησης ψηφιακής υπογραφής

Βήμα 1: Προμήθεια ΑΔΔΥ. Προμηθευτείτε από την Easycomtech  το υπερσύγχρονο ΑΔΔΥ της Gemalto | SafeNet eToken 5110 με το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας διασφαλίζοντας προστασία  των ψηφιακών σας πιστοποιητικών.

Βήμα 2: Υποβολή Ηλεκτρονικού Αιτήματος μέσω της Πύλης ΕΡΜΗΣ.

Για την υποβολή του αιτήματος απαιτείται πρώτα η δημιουργία λογαριασμού στην Εθνική Πύλη  ΕΡΜΗΣ με τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet.

Βήμα 3: Μετάβαση σε ΚΕΠ για ταυτοποίηση και επικύρωση της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης για την έκδοση των πιστοποιητικών.

Απαιτείται η επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Επίσης, θα πρέπει να έχετε μαζί σας τα εξής έγγραφα:

α) Φωτοτυπία του εγγράφου ταυτοποίησης (Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο)

β) Συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση για την έκδοση των πιστοποιητικών

Βήμα 4: Επεξεργασία Ρυθμίσεων του  Υπολογιστή.

Οι Ρυθμίσεις αφορούν τα εξής:

α) Εγκατάσταση των ψηφιακών πιστοποιητικών των Αρχών Πιστοποίησης και Χρονοσήμανσης

β) Εγκατάσταση του περιηγητή Internet Explorer.

Προσοχή: για την εγκατάσταση των πιστοποιητικών στην ΑΔΔΥ πρέπει κατά τη διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών να είναι εγκατεστημένος ο Internet Explorer έκδοσης 8 έως 10. 

Βήμα 5: Εγκατάσταση απαραίτητων προγραμμάτων.

Υπηρεσίας Απομακρυσμένης Εγκατάστασης του USB Token

Βήμα 1: Δημιουργία λογαριασμού στην Εθνική Πύλη  ΕΡΜΗΣ με τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet

Βήμα 2: Υποβολή Ηλεκτρονικού Αιτήματος μέσω της Πύλης ΕΡΜΗΣ.

Βήμα 3: Μετάβαση σε ΚΕΠ για ταυτοποίηση και επικύρωση της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης για την έκδοση των πιστοποιητικών

**Σημειώνεται ότι αυτά τα 3 πρώτα βήματα είναι υποχρεωτικό  να πραγματοποιηθούν μόνο από εσάς για λόγους ταυτοποίησης.

Βήμα 4: Μας αποστέλλετε την Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση και μας γνωστοποιείτε τα στοιχεία πρόσβασης του λογαριασμού σας στην Εθνική Πύλη  ΕΡΜΗΣ. Για πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 649972, να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας στο site ή να μας τα αποστείλετε με mail στο info@easycomtech.gr.

Στην περίπτωση των Μηχανικών θα πρέπει να μας αποστείλετε και τους πρόσβασης στο ΤΕΕ για την Είσοδο και την Υποβολή Ψηφιακού Πιστοποιητικού.

Βήμα 5:  Εισάγουμε τα πιστοποιητικά στο USB Token και το στέλνουμε στον χώρο σας. Μπορείτε επίσης να το παραλάβετε από τα γραφεία μας.

Βήμα 6: Μόλις το λάβετε, καλείτε το τεχνικό τμήμα της Easycomtech ή μας επισκέπτεστε στο γραφείο μας (κατόπιν ραντεβού) για την συνέχιση της διαδικασίας. Αυτή περιλαμβάνει  την προετοιμασία του Η/Υ σας και την  εγκατάσταση των απαραίτητων προγραμμάτων και των ψηφιακών πιστοποιητικών των Αρχών Πιστοποίησης και Χρονοσήμανσης. Έπειτα ακολουθεί εκπαίδευση σχετικά με την διαχείριση και  χρήση του USB Token και του προγράμματος στον Η/Υ σας.